Kríziskommunikációs tagozat

Megalakult a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata, melynek célja, hogy a hazai kríziskommunikációs szakemberek számára mértékadó szakmai fórumot teremtsen, ahol megvitathatják a terület legújabb fejleményeit, trendjeit és a legjobb gyakorlatokat.

Az elfogadott munkaprogram alapján az új tagozat felveszi és erősíti a kapcsolatot a nemzetközi társszervezetek hasonló tagozataival és munkacsoportjaival is, emellett célul tűzte ki a nemzetközi szakirodalom hazai megjelentetését, valamint a szakirányú oktatási, képzési tevékenység kiterjesztését. A további célok között szerepel rendezvények, workshopok megtartása, a témában szervezett hazai és nemzetközi rendezvényekhez való csatlakozás is.

A tagozat a tervek szerint iránymutató ajánlásokat és állásfoglalásokat készít a jelentősebb hazai és nemzetközi, a kríziskezelést, kríziskommunikációt érintő ügyekben a szakma és a téma iránt érdeklődő szélesebb közvélemény számára.

„A kiemelt jelentősége ellenére is csak egy kevéssé fókuszban lévő szakterületre szeretnénk ráirányítani a figyelmet az új tagozat alapításával. Kiváló szakemberek foglalkoznak kríziskommunikációval, jó lenne, ha olyan fórum valósulna meg a tagozat létrejöttével, ahol a legjobb gyakorlatokat, tapasztalatokat nyíltan megoszthatjuk egymással, és amely a kommunikációs szakma egészének segítséget adhat ezen a speciális területen” – hangsúlyozta az alakulás után Bőhm Kornél, a Kríziskommunikációs Tagozat elnöke.

A tagozat tagja lehet az, aki egyetért annak céljaival, törekvéseivel, emellett tagként regisztráltatja magát az MPRSZ-ben. Tagnak jelentkezni a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen lehet.

Kövesse a Kríziskommunikációs tagozat eseményeit, híreit a Linkedinen.

A tagozat tevékenységéhez kapcsolódó beszámolók, dokumentumok:

Krízistérképek:

 

A Krízikommunikációs tagozat munkaprogramja:

A Krízikommunikációs tagozat üléseinek jegyzőkönyvei:

Tagozatunkról írták:

A Kríziskommunikációs tagozat hírei, cikkei

Média 2.0 blog: Ezekkel a krízisekkel küzdött az ország 2017-ben

Elkészült Magyarország második Krízistérképe; a Veronai tragédia, a BKK hekkerbotránya és a #metoo-kampány a kiemelt esetek között. A nemzetközi minta alapján elvégzett kutatás során hazánk vezető...

Médiapiac: Ismét felmérték a magyar válságokat

Az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának szakemberei összeállították a 2017. év Krízistérképét. Mintegy 400 olyan esetet gyűjtöttek össze és elemeztek a kiadvány szerkesztői, amelyek a tavalyi...

Index: Ezekkel a krízishelyzetekkel küzdöttünk 2017-ben

A nyilvánosság és közélet területén alakult ki messze a legtöbb krízishelyzet 2017-ben – derült ki a Magyar Public Relations Szövetség másodszor összeállított krízistérképéből. Igaz, a...