fbpx

2019-ben rekordszámú, összesen 28 pályázat érkezett, ebből 11 jutott a döntőbe, és ezek közül öt kommunikációs kampány és három hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat. A zsűri értékelése alapján az idei mezőny különösen erős volt, nagyon jó pályázatok érkeztek, melyek közül az egyik nyertes még a Sándor Imre PR-Díj Fődíját is elnyerte, melyre hosszú évek óta (2014) nem volt példa.

Sándor Imre PR-díj 2019 nyertes pályázatait a projekt nevére kattintva tekintheti meg.

 

A Sándor Imre PR-Díj Fődíjasa:

Sándor Imre PR-Díjasok
(ABC sorrendben a pályázatok címe szerint)

Kommunikációs kampány:
 #kösziadalt
Pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus
• Samu a láma feleséget keres
Pályázó: White Elephant Digital
Megbízó: Katica Tanya Élményközpont
• Útlevél a zene világába
Pályázó: Pannon Filharmonikusok
Megbízó: Pannon Filharmonikusok
• vigyázz#KáPé vlog és applikáció
Pályázó: LWp Kommunikáció
Megbízó: K&H Csoport
• Vodafone Nőnap
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Vodafone
Hírnévmenedzsment:
• Drehertől-Dreherig, A kőbányai sörgyár alapításának 165. évfordulója *
Pályázó: Noguchi Porer Novelli
Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.
• Libri irodalmi díjak *
Pályázó: Libri-Bookline Zrt.
Megbízó: Libri-Bookline Zrt.
• Út.ON a segítség! *
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.
Megbízó: E.On Hungária Zrt.

További információ: MPRSz titkárság (titkarsag@mprsz.hu)