Vállalati CSR kutatás

Tudják-e a cégek, hogyan kell tényleg jót tenni? A Scale Impact és a Magyar PR Szövetség közös kutatása

A Scale Impact és a Magyar Public Relations Szövetség közös kutatásának célja, hogy megismerjék a hazai vállalatok viszonyulását a stratégiával összehangolt társadalmi felelősségvállaláshoz, feltérképezzék a CSR tevékenységet motiváló tényezőket, a nonprofitok szerepét a céges CSR-ban.

Az CSR-kutatás riportja választ ad arra:

Milyen területeket és miként támogatnak a vállalatok?
Mennyit költenek társadalmi felelősségvállalásra?
Miért jobb egy nonprofit szervezetet fejleszteni, mint több célra adományozni?
Mérik-e a CSR társadalmi és környezeti hatását?
Valós cselekvés vagy csak kommunikáció zajlik a hazai vállalatok körében?

“Tudják-e vállalatok, hogyan kell tényleg jót tenni?” című kutatás riportja  letölthető innen: scaleimpact.hu/csrkutatas