Az ICCO idén is megrendezi a Next Generation PR World Cup versenyt, a PR-szakemberek következő generációjának.
Két fős, 35 év alatti fiatalokból álló csapatok jelentkezését várjuk a második alkalommal megrendezésre kerülő Next Generation PR World Cup verseny selejtezőjére. A globális versenyt kiíró ICCO szervezet célja, hogy lehetőséget biztosítson a fiatal PR és kommunikációs szakembereknek, hogy megmutassák tehetségüket és megmérettessék magukat. A kommunikációs szakma éppúgy küzd az utánpótlás neveléssel, a tehetséges fiatal szakemberek felkutatásával és megtartásával, mint bármely más iparág. Az ICCO elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönözze és támogassa a PR-szakma következő generációjának tehetségeit.
Szövetségünk a Coca-Cola Magyarország szakmai támogatásával valósítja meg az idei versenyt. Így idén az egyik legnevesebb márkával kapcsolatban kapnak feladatot a résztvevők. A csapatok október 18-án reggel online formában kapják meg a briefet, majd délután a Telekom Székházban prezentálják élőben a zsűrinek megoldásaikat.
Az ICCO 35 év alatti PR-szakembereknek meghirdetett világversenyére 2022 novemberében kerül sor.
Sajtóközlemények:
A Positive Adamsky csapata képviseli Magyarországot a Next Generation PR versenyen
Indul az ICCO Next Generation versenyének selejtezője
Nyertesek:
- Positive Adamsky – Gesztesi Anna, Kanicsár Ádám
- PRomance – Sosztarits András, Vető Dániel
- Egy csipet (só) – Tóth Szilvia, Benyovszky Ádám Barnabás
A 2021-es hazai selejtező eredményeiről itt olvashatsz, itt pedig egy rövid összefoglalót nézhetsz meg.
A verseny részletei:
Nevezési feltételek
- Két fős csapatok
- 35 alatti életkor (2022. július 31.)
- Ügynökségi, vállalati, szabadúszó szakemberek
Hazai selejtező:
Dátum: 2022. október 18.
Helyszín: Magyar Telekom székház (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 34.)
Verseny formátuma: a nevező csapatok a döntőhöz hasonlóan a rendezvény támogatójától kapnak briefet, a délelőtt folyamán elkészítenek egy rövid prezentációt, majd azt délután max 3 percben a zsűri előtt prezentálják. A zsűri helyben hirdeti ki a győztest, aki bejut a nemzetközi döntőbe.
Nevezési díj:
- MPRSZ tagoknak: 15.000,- + ÁFA/csapat
- Egyéb csapatoknak: 25.000,- + ÁFA/csapat
Jelentkezési határidő: 2022. október 17. 12.00
Zsűri:
- Kőszegi András, márkatanácsadó
- Németh Flóra, kommunikációs szakértő, Magyar Telekom
- Panulin Ildikó, vállalati kommunikációs főosztályvezető, Szerencsejáték Zrt.
- Papp-Váry Árpád, alelnök, Magyar Marketing Szövetség
- Sztaniszláv András, elnök, MPRSZ
- Varga-Nagy Eszter, kommunikációs vezető, Coca-Cola Magyarország
Döntő, 2022. november 7-10.
- Országonként egy csapat vesz részt
- A döntősök részletes briefet kapnak egy globális civil szervezettől
- A csapatoknak egy 10 diából álló prezentációt kell beküldeniük 48 órán belül. A kreatív ötletet 150 szóban kell ismertetniük
- A csapatoknak 3 napjuk van egy 3-5 perces videó elkészítésére, amelyben ismertetik a feladat megvalósítását célzó kreatív kampányt, azon belül a stratégiát, a megközelítést és a végrehajtást
A verseny formátuma
- A döntősök egy civil szervezettől kapják meg a briefet. A feladatleírást november 7-én teszik közzé, a videót november 10-én kell benyújtani. A zsűri a 4 legjobb videót választja ki az elődöntőre.
- A bírálóbizottság meghatározott pontozási rendszer alapján választja ki a győztes csapatot, azt aki a legmagasabb pontszámot érte el.
A World Cupra benyújtott pályázat elemei
- Videófájl (max. 3 perc)
- 10 diás prezentáció
- A kreatív ötlet, a potenciális iparági hatás, a stratégia, a végrehajtás és az ütemterv leírása
- Egy globális civil szervezet által megadott részletes brief feltételeinek teljesítése
Díjazás
- Előadási lehetőség a 2023-as ICCO Global Summiton az utazási és szállásköltség térítésével
- Kupa a győztesnek
- Lehetőség az ötlet megvalósításának megvitatására a civil szervezettel
- Az összes döntős felvételt nyer az ICCO ‘exkluzív “Global PR Youth Board”-jához
Partnereink: