Next Generation PR World Cup 2022

Az ICCO idén is megrendezi a Next Generation PR World Cup versenyt, a PR-szakemberek következő generációjának.

Két fős, 35 év alatti fiatalokból álló csapatok jelentkezését várjuk a második alkalommal megrendezésre kerülő Next Generation PR World Cup verseny selejtezőjére. A globális versenyt kiíró ICCO szervezet célja, hogy lehetőséget biztosítson a fiatal PR és kommunikációs szakembereknek, hogy megmutassák tehetségüket és megmérettessék magukat. A kommunikációs szakma éppúgy küzd az utánpótlás neveléssel, a tehetséges fiatal szakemberek felkutatásával és megtartásával, mint bármely más iparág. Az ICCO elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönözze és támogassa a PR-szakma következő generációjának tehetségeit.

Szövetségünk a Coca-Cola Magyarország szakmai támogatásával valósítja meg az idei versenyt. Így idén az egyik legnevesebb márkával kapcsolatban kapnak feladatot a résztvevők. A csapatok október 18-án reggel online formában kapják meg a briefet, majd délután a Telekom Székházban prezentálják élőben a zsűrinek megoldásaikat.

Az ICCO 35 év alatti PR-szakembereknek meghirdetett világversenyére 2022 novemberében kerül sor.

Sajtóközlemény

A 2021-es hazai selejtező eredményeiről itt olvashatsz, itt pedig egy rövid összefoglalót nézhetsz meg.

A teljes sztori

A verseny részletei:

Nevezési feltételek

  • Két fős csapatok
  • 35 alatti életkor (2022. július 31.)
  • Ügynökségi, vállalati, szabadúszó szakemberek

Hazai selejtező:

Dátum: 2022. október 18.

Helyszín: Magyar Telekom székház (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 34.)

Verseny formátuma: a nevező csapatok a döntőhöz hasonlóan a rendezvény támogatójától kapnak briefet, a délelőtt folyamán elkészítenek egy rövid prezentációt, majd azt délután max 3 percben a zsűri előtt prezentálják. A zsűri helyben hirdeti ki a győztest, aki bejut a nemzetközi döntőbe.

Nevezési díj:

  • MPRSZ tagoknak: 15.000,- + ÁFA/csapat
  • Egyéb csapatoknak: 25.000,- + ÁFA/csapat

Jelentkezési határidő: 2022. október 17. 12.00

Csapat neve*

Résztvevők neve*

Cég*

Email cím*

Telefon

Számlához adatok

 MPRSZ tag Egyéb csapat
Elolvastam és elfogadom az adatkezelési nyilatkozatot.

 

Zsűri: 

  • Kőszegi András, márkatanácsadó
  • Németh Flóra, kommunikációs szakértő, Magyar Telekom
  • Panulin Ildikó, vállalati kommunikációs főosztályvezető, Szerencsejáték Zrt.
  • Papp-Váry Árpád, dékán, szakvezető, Metropolitan Egyetem
  • Sztaniszláv András, elnök, MPRSZ
  • Varga-Nagy Eszter, kommunikációs vezető, Coca-Cola Magyarország

2021-es hazai nyertesek:

  1. Open Communications – Scheirich Gerda, Maller Csenge
  2. White ElephantDigital – Károlyi- Pesti Viktória, Dani Rózsa
  3. PR AGENT Communications – Serfőző Dalma, Molnár Márk

Döntő, 2022. november 7-10.

  • Országonként egy csapat vesz részt
  • A döntősök részletes briefet  kapnak egy globális civil szervezettől
  • A csapatoknak egy 10 diából álló prezentációt kell beküldeniük 48 órán belül. A kreatív ötletet 150 szóban kell ismertetniük
  • A csapatoknak 3 napjuk van egy 3-5 perces videó elkészítésére, amelyben ismertetik a feladat megvalósítását célzó kreatív kampányt, azon belül a stratégiát, a megközelítést és a végrehajtást

A verseny formátuma

  • A döntősök egy civil szervezettől kapják meg a briefet. A feladatleírást november 7-én teszik közzé, a videót november 10-én kell benyújtani. A zsűri a 4 legjobb videót választja ki az elődöntőre.
  • A bírálóbizottság meghatározott pontozási rendszer alapján választja ki a győztes csapatot, azt aki a legmagasabb pontszámot érte el.

A World Cupra benyújtott pályázat elemei

  • Videófájl (max. 3 perc)
  • 10 diás prezentáció
  • A kreatív ötlet, a potenciális iparági hatás, a stratégia, a végrehajtás és az ütemterv leírása
  • Egy globális civil szervezet által megadott részletes brief feltételeinek teljesítése

Díjazás

  • Előadási lehetőség a 2023-as  ICCO Global Summiton az utazási és szállásköltség térítésével
  • Kupa a győztesnek
  • Lehetőség az ötlet megvalósításának megvitatására a civil szervezettel
  • Az összes döntős felvételt nyer az ICCO ‘exkluzív “Global PR Youth Board”-jához

Partnereink: