fbpx

2017-ben négy pályázat érdemelte ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre Pr-Díját.

Idén tizenöt pályázó összesen huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.

Sándor Imre PR-díj 2017 nyertes pályázatait a projekt nevére kattintva tekintheti meg.

Kommunikációs kampány kategóriában:

•    Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!  
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank

•    KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi

•    Álljon meg egy novellára! 
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment kategóriában:

•    Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

További információ: MPRSz titkárság (titkarsag@mprsz.hu)