2017-ben négy pályázat érdemelte ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre Pr-Díját.
Idén tizenöt pályázó összesen huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.
Sándor Imre PR-díj 2017 nyertes pályázatait a projekt nevére kattintva tekintheti meg.
Kommunikációs kampány kategóriában:
• Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank
• KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi
• Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.
Hírnévmenedzsment kategóriában:
• Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi
További információ: MPRSz titkárság (titkarsag@mprsz.hu)