Employer Branding Award

A Magyar Public Relations Szövetség 2015 nyarán alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. Hiánypótló kezdeményezést indított útjára, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.

A 2020-as pályázatról

Hatodik alkalommal hirdeti meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

A 2020-as pályázati kiírás 

A Díj rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható:  http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/#zsuritagok

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2021. április 30-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül.  Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2021 nyarán várható.

Híreink, cikkeink az Employer Branding Award pályázatról:

Itt vannak Magyarország példaértékű munkáltatói márkái

Hatodik alkalommal adták át az Employer Branding Award-ot, a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki, amelyet egy 15 tagú független szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak. Külön díjazták a koronavírus járvány okozta helyzetre adott megoldásokat, de a leghatékonyabb employer branding stratégiák és legjobb kampányok is megmérettették magukat. Az Employer Branding Award 2020 fődíjat a BT (British Telecommunications) kapta.

Hamarosan kiderül kik voltak a 2020 év legvonzóbb munkáltatói márkái

Online adják át az Employer Branding Award 2020-at A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) 6. alkalommal adja át a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó pályázatát, az Employer Branding Award-ot, amelyre 10 kategóriában nevezhettek a vállalatok és állami szervezetek. Külön kategóriában a COVID 19-járvány kapcsán született megoldásokat is díjazta a szakmai zsűri.

Kiderül hogyan reagáltak a hazai munkáltatók a járványra

Nagy kihívás elé állította a 2020-as év a munkáltatókat, akik a legkülönbözőbb megoldásokat választották munkatársaik motiválására, megtartására. Az Employer Branding Awardot, immár hatodik éve osztja ki a 30 éves Magyar PR Szövetség. Már nem csak a nagyvállalatok kiváltsága a munkáltatói márkaépítés, közepes cégek és állami intézmények is nívós pályázatokkal jelentkeznek és mérettetik meg magukat. Nevezési határidő: 2021. május 10.