A Magyar Public Relations Szövetség 2015 nyarán alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. Hiánypótló kezdeményezést indított útjára, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.
A 2020-as pályázatról
Hatodik alkalommal hirdeti meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
A Díj rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható: http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/#zsuritagok
A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2021. április 30-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2021 nyarán várható.
Híreink, cikkeink az Employer Branding Award pályázatról: