Az Employer Branding Award 2020 pályázaton elismerést elnyerő pályamunkák az alábbi linkeken megtekinthetők.
Fődíjas (kategóriák feletti):
BT (British Telecommunications): BT (British Telecommunications) – Te. Itt. Most.
Közepes vállalat – Employer Branding Éves Stratégia
- Különdíj: Thermo Services: Thermo Fisher Scientific GBS 2020 éves employer branding stratégia: A vállalat bevonzó képességének és munkavállalói bevonásának fejlesztése mérhető üzleti eredményekkel
Közepes vállalat – Employer Branding kampány
- Különdíj: Accenture: Accenture Industry X local recruitment marketing campaign
- Különdíj: Beko Engineering: BEKOmmunikáció 2020
Közepes vállalat – Employer Branding kampány COVID
- Arany minősítés: Philip Morris: Employer branding a koronavírus-járvány idején
- Ezüst minősítás: H1 Systems: Együtt haladunk a megváltozott helyzetben is!
- Bronz minősítés: VITESCO TECHNOLOGIES HUNGARY: #PIONEERING-AT-HOME
Nagyvállalat – Employer Branding Éves Stratégia
- Arany minősítés: Erste Bank: Első perctől kezdve Veletek Vagyunk
- Ezüst minősítés: Praktiker Kft: Employer Branding Stratégia és a Koronavírus 2020
- Bronz minősítés: Takarékbank: Employer Branding stratégia 2020
Nagyvállalat – Employer Branding kampány
- Arany minősítés: BT: BT (British Telecommunications) – Te. Itt. Most.
- Ezüst minősítés: Vodafone Magyarország: Tech Comms Employer Brand kampány
- Bronz minősítés: Bridgestone Tatabánya: BRIDGESTONE – MINDENKI LEHET SZUPERSZTÁR!
Nagyvállalat – Employer Branding kampány COVID
- Arany minősítés: OTP Bank: HR aktivitások és belső kommunikáció járvány idején az OTP Bankban
- Ezüst minősítés: Erste Bank: Erste OnLife
- Bronz minősítés: MOL: A MOL virtuális börze megoldása COVID-19 idején
Állami intézmény – Employer Branding kampány
- Különdíj: Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar: Tudásmegosztás a közösségi értékekért
Non-profit szervezet (kategóriákon kívüli) – Employer Branding kampány COVID
- Különdíj: SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa: SOS segítség az SOS-nek