2016-ban öt pályázat érdemelte ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre Pr-Díját.
Idén tizenöt pályázó összesen huszonnégy projektje indult a versenyen és a zsűri döntése alapján összesen tizenkét projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában. Öt kommunikációs kampány érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Hírnévmenedzsment kategóriában 2016-ban nem ítélt meg díjat a zsűri.
Sándor Imre PR-díj 2016 nyertes pályázatait a projekt nevére kattintva tekintheti meg:
(minden díjazott kommunikációs kampány kategóriában indult)
Chio Mozdulj Gamer (Pályázó: Avantgarde Group)
OTP Nyugdíjpénztár – „Nem dolgozhatsz örökké!” kampány (Pályázó: Café PR, társpályázó: Café Communications)
Fusion Vizijóga kommunikációja (Pályázó: NeoNoir Kommunikációs Kft.)
Az influenza busz – Oltási kampány (Pályázó: Uniomedia Communications)
Civilek a 2017-es költségvetésről (Pályázó: X Kommunikáció Központ Nonprofit Kft.)
További információ: MPRSz titkárság (titkarsag@mprsz.hu)