Az ICCO támogatja a PR-szakemberek következő generációját. A tehetséges munkatársak felvétele és megtartása napi kihívást jelent az ICCO tagjai számára a világ minden táján. Az erőfeszítéseiket támogató legfrissebb kezdeményezés részeként az ICCO új versenyt indít Next Generation PR World Cup néven, ahol a 35 év alatti tehetségek megcsillogtathatják képességeiket.
Az ICCO 35 év alatti PR-szakembereknek meghirdetett új világversenyére 2021 októberében kerül sor.
Hazai selejtező eredményeiről szóló sajtóközlemény
Az eseményről szóló kisfilm megtekintése
A verseny részletei:
Nevezési feltételek
- Két fős csapatok
- 35 alatti életkor
- Ügynökségi, vállalati, szabadúszó szakemberek, egyetemisták
Hazai selejtező:
Dátum: 2021. szeptember 28.
Helyszín: Magyar Telekom székház (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 34.)
Verseny formátuma: a nevező csapatok a döntőhöz hasonlóan egy hazai civil szervezettől kapnak briefet, a délelőtt folyamán elkészítenek egy rövid prezentációt, majd azt délután max 3 percben a zsűri előtt prezentálják . A zsűri helyben kihirdeti a győztest, aki bejut a nemzetközi döntőbe.
A téma a “Megváltozott munkaképességűek integrálása a munka világába” .
Nyertesek:
- Open Communications – Scheirich Gerda, Maller Csenge
- White ElephantDigital – Károlyi- Pesti Viktória, Dani Rózsa
- PR AGENT Communications – Serfőző Dalma, Molnár Márk
Nevezési díj:
- Nappali tagozatos hallgatóknak: 9.900,- + ÁFA/csapat
- MPRSZ és HBLF tagoknak: 15.000,- + ÁFA/csapat
- Egyéb csapatoknak: 25.000,- + ÁFA/csapat
Jelentkezési határidő: 2021. szeptember 24.
Zsűri:
- Hadnagy Luca, PR tanácsadó, Cannes Young Lions nyertes 2017
- Jákó Eszter Júlia, csoportszintű kommunikációs igazgató, MVM Zrt.
- Kőszegi András, márkatanácsadó
- Kutas István, vállalati kommunikációs igazgató, Magyar Telekom
- Papp-Váry Árpád, dékán, szakvezető, Metropolitan Egyetem
- Sztaniszláv András, elnök, MPRSZ
Döntő, 2021. október 13-20.
- Országonként egy csapat vesz részt
- A döntősök részletes briefet kapnak egy globális civil szervezettől
- A csapatoknak egy 10 diából álló prezentációt kell beküldeniük 48 órán belül. A kreatív ötletet 250 szóban kell ismertetniük
- A csapatoknak egy hetük van egy háromperces videó elkészítésére, amelyben ismertetik a feladat megvalósítását célzó kreatív kampányt, azon belül a stratégiát, a megközelítést és a végrehajtást
A verseny formátuma
- A döntősök egy civil szervezettől kapják meg a briefet. A feladatleírást október 13-án teszik közzé, a videót október 20-án kell benyújtani. A zsűri a 4 legjobb videót választja ki az elődöntőre.
- A 4 legjobb videót ezután nyilvános online szavazásra bocsátják az ICCO és a briefet adó civil szervezet webhelyén. A 2 győztes kerül a döntőbe. (A másik kettő bronzérmet kap).
- A 2 döntős Q&A jellegű virtuális beszélgetésben vesz részt a zsűri tagjaival és a civil szervezettel (november 2-án), akik a 18. ICCO Summit második napján hirdetik ki az első helyezettet.
A World Cupra benyújtott pályázat elemei
- Videófájl (max. 3 perc)
- 10 diás prezentáció
- A kreatív ötlet, a potenciális iparági hatás, a stratégia, a végrehajtás és az ütemterv leírása
- Egy globális civil szervezet által megadott részletes brief feltételeinek teljesítése
Díjazás
- Előadási lehetőség a 2022-es ICCO Global Summiton az utazási és szállásköltség térítésével
- Kupa a győztesnek (a 2. és 3. helyezetteknek érem)
- Lehetőség az ötlet megvalósításának megvitatására a civil szervezettel
- Az összes döntős felvételt nyer az ICCO ‘Next Generation Group’ csoportjába, amely ötleteket és javaslatokat nyújthatnak be az ICCO vezetőségéhez.
A PR World Cupra csatapatokat küldö nemzeti és regionális PR-szövetségek:
- BAPRA Bulgaria
- Kreakom Denmark
- MTL Finland
- SCRP France
- Magyar Public Relations Szövetség
- PRCA India
- PR Hub Italy
- PRCA Russia
- PRCA Africa Network
- PRCA Middle East and North Africa
- PRCA Latin America
- PRCA Southeast Asia
- PRCA UK
- PRISA Southern Africa
- További résztvevők megerősítésre várnak
Partnereink: