Mesterséges intelligencia, mint vállalati kommunikációs eszköz

Megjelent a társadalomtudományi folyóirat, az Információs Társadalom első nemzetközi száma, melybe elnökségi tagunk és a Kríziskommunikációs Tagozat vezetője, Dr. Pintér Dániel Gergő is írt...

A public relations elsőként szemléletmód, és csak utána tevékenység-együttes – interjú...

Barát Tamással, az MRPSZ örökös tagjával, a szövetség egyik alapítójával beszélgetett az alapításról, a pr-fogalomköréről, love projektekről, etikus és etikátlan kommunikációról, a COVID-19 vírus...

Hogyan hatott a koronavírus a PR/kommunikációs cégekre a KKE régióban –...

A vállalatok jelentősen csökkentették a marketing-kommunikációs költéseiket a járvány miatt, a PR/kommunikációs szektor az egyik legjobban érintett a válságban. Kutatás 61, a Közép-Kelet Európai régióban...

Kedvezményes tagsággal és új szolgáltatásokkal toboroz a szövetség

Tavaly novemberben választották meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) új elnökségét, akik gőzerővel kezdtek bele a kitűzött célok megvalósításába, azonban a terveket a...

Gyerekinfluencerek – influencergyerekek

A Magyar Public Relations Szövetség ajánlást készített, amellyel szakmai párbeszédet kezdeményez Gyereknap alkalmából. A kezdeményezés célja, hogy a tiszta szabályozás és az etikai kérdések mellett tartalmi kérdésekre is felhívja a figyelmet és ajánlást tegyen a márkák számára

Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

Elkészült Magyarország első szakmai influencer kutatása és toplistája  A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a...

Sztaniszláv András: Nem kell egyetérteni, elfogadni a másikat, de megismerni jó

A munkában erősen megkövetelem a hatékonyságot, és minden szervezetben, ahol dolgozom, sok energiát fordítunk a csapatépítésre – mondta az Üzletemnek Sztaniszláv András, a Magyar...

Üzletfejlesztési igazgatóval erősít a Brightly

Új vezetői pozíciót hozott létre a Brightly Kommunikációs Ügynökség, az üzletfejlesztési feladatokkal Polgár Pétert bízták meg, aki korábban ügyfélkapcsolati feladatokért felelt házon belül. Az új...

Kríziskommunikáció Meetup – Krízistérkép 2019

A Kríziskommunikáció Meetup csoport 28. estjén az MPRSZ gondozásában készített, a Kríziskommunikációs tagozat szakértői által összeállított Krízistérkép 2019 kiadványról lesz szó. Bőhm Kornél, a...

A 2019-es dinamikus fejlődés után több mint 160 milliárdos visszaesést vár...

20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát is magába foglaló kommunikációs torta mérete 467,96 milliárd forint.

Stratégiák a vírus idején

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs igazgatója és a PR Szövetség alelnöke egy unortodox helyzetben, a COVID-19 világjárvány közepette adott interjút a Médiapiacnak. A...

Elkészült Magyarország Krízistérképe

Elkészült Magyarország Krízistérképe – a Gundel Étterem, a Hableány-katasztrófa, a Jahn Ferenc Dél-pesti kórház és a CIB Bank szerepel 2019 legfontosabb válságai között