fbpx

Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

Elkészült Magyarország első szakmai influencer kutatása és toplistája  A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a...

Sztaniszláv András: Nem kell egyetérteni, elfogadni a másikat, de megismerni jó

A munkában erősen megkövetelem a hatékonyságot, és minden szervezetben, ahol dolgozom, sok energiát fordítunk a csapatépítésre – mondta az Üzletemnek Sztaniszláv András, a Magyar...

Üzletfejlesztési igazgatóval erősít a Brightly

Új vezetői pozíciót hozott létre a Brightly Kommunikációs Ügynökség, az üzletfejlesztési feladatokkal Polgár Pétert bízták meg, aki korábban ügyfélkapcsolati feladatokért felelt házon belül. Az új...

Kríziskommunikáció Meetup – Krízistérkép 2019

A Kríziskommunikáció Meetup csoport 28. estjén az MPRSZ gondozásában készített, a Kríziskommunikációs tagozat szakértői által összeállított Krízistérkép 2019 kiadványról lesz szó. Bőhm Kornél, a...

A 2019-es dinamikus fejlődés után több mint 160 milliárdos visszaesést vár...

20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát is magába foglaló kommunikációs torta mérete 467,96 milliárd forint.

Stratégiák a vírus idején

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs igazgatója és a PR Szövetség alelnöke egy unortodox helyzetben, a COVID-19 világjárvány közepette adott interjút a Médiapiacnak. A...

Elkészült Magyarország Krízistérképe

Elkészült Magyarország Krízistérképe – a Gundel Étterem, a Hableány-katasztrófa, a Jahn Ferenc Dél-pesti kórház és a CIB Bank szerepel 2019 legfontosabb válságai között

Így reagálta le a nemzetközi PR szakma a vírust

Mára már biztosan már a hátadon is feláll a szőr, amikor meglátod a COVID-19 feliratot. A tény az, hogy a fertőzés és a lassítására hozott intézkedések hatására kialakuló válság mindannyiunk számára eddig sosem látott napokat hozott.

Az igazmondás etikai kérdés – II. rész

Ferling József MPRSZ örökös taggal, a Ferling PR ügyvezetőjével, stratégiai igazgatójával Varga Zita Hella, Salt Communications Kft. PR vezetője, az MPRSZ Etikai Bizottságának tagja...

Meghívó a hackereknek: vajon a céges videóhívás veszélyt jelent számunkra?

A koronavírus-járvány alapjaiban változtatta meg a vállalatok alkalmazottakkal és partnerekkel való kommunikációját

PR-trendek a következő években – Ez a három hatás lesz a...

A technológiai fejlődés és a különböző társadalmi folyamatok a pr-szakmára is komoly hatást gyakorolnak, formálják, alakítják azt, és meghatározzák az elkövetkezendő éveit. A következő...
Szányi Gabriella

Kríziskommunikátorok a középpontban

A koronavírus okozta krízis próbára teszi nem csak a cégvezetőket, hanem a HR-t is. A fehérgalléros vállalatoknál elsősorban az IT-rendszereket, a belső kommunikációt, valamint...