A karácsonyi kampányokat értékelték az első idei Drinks & Links eseményen

565

Teltházzal zajlott a szövetségünk január 25-én megrendezett networking rendezvénysorozatának legutóbbi eseménye. A helyszínt ezúttal a Hungarian Art & Business épülete adta, amely jelenleg az MBH Bank gondozásában áll, és a magyar kortárs művészeti szcéna, valamint az MBH Bank művészeti gyűjteményének otthonaként szolgál.

A szakmai est vendégeit Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója köszöntötte, aki a HAB kapcsán elmondta: „A HAB célja, hogy támogassa a hazai és a régiós kortárs művészeti szcénát, és ingyenesen látogatható, komplex művészeti ökoszisztémaként, közösségi térként és találkozópontként működjön”. Az épületben a művészeti kiállítások mellett kávézó és podcast stúdió is üzemel.  

Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke hozzátette: „A Drinks & Links rendezvénysorozat célja nem csak a szakmai párbeszéd felélesztése, hanem az aktív kapcsolatépítés is, létét pedig az aktív részvétel és a kollégák pozitív visszajelzése validálja”.

A Libri-Bookline marketing és kommunikációs vezetője, Ludvig Orsolya Stefanie által moderált kerekasztal-beszélgetés témáját a szezonális, pl. karácsonyi kampányok adták.

Csonka Attila, a HOLD Alapkezelő PR menedzsere elmondta, hogy vállalata számára relevánsak a szezonális kampányok, mivel az emberek karácsonykor, vagy lassabb nyári szezon után gyakran gondolkodnak el megtakarítási lehetőségeiken. A szakértő hozzátette, a sikerességet leginkább a konverziós számok, a kezelt vagyon növekedése, valamint az ügyfélnövekmény alapján tudják mérni.

Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója azt emelte ki, hogy szervezetük számára kiemelten fontos a karácsony, hiszen amellett, hogy az ünnepre építhetik fel kommunikációjukat, lehetőségek kapnak arra, hogy a hétköznapok nehézségeiről beszéljenek, márpedig munkájukhoz nem csak ünnepekkor van szükség támogatókra.

Szabó Béla, a Telekom márka- és kommunikációs igazgatója elmondta, kommunikációjuk a márkaértékekre épül, legyen az az éves stratégia vagy szezonális kampány kommunikáció. Erőforrásaik, platformjaik is a márkaérteket használva tudnak adott esetben támogató eszközzé is válni.

Szalóky Tóth Judit, a Coca Cola public affairs, kommunikációs és fenntarthatósági menedzsere elmondta, hogy globális alapokkal rendelkező, de lokalizált kampányaik célja a hitelesség felépítése, valamint fenntarthatósági céljaik és eredményeik aktív kommunikációja. Hozzátette, hogy 2023-as karácsonyi kampányuk során az adományozást népszerűsítették, szlogenjük pedig az volt, hogy „a világnak több Mikulásra van szüksége, de nem csupán az ünnepek alatt, hanem egész évben”.

Megnézem az összes fotót

Szövetségünk minden hónap utolsó csütörtökén rendez Drinks&Links eseményt, a következő esemény február 29-én lesz. Az eseményre itt tudsz regisztrálni.

 

MEGOSZTÁS