Erős együttműködés kell az érték és a költségek közötti egyensúly megteremtéséhez

136

Költség vagy érték – a legutóbbi Drinks&Links témája

Szövetségünk március 28-án, a Kastner Kommunityben tartotta meg Drinks&Links rendezvénysorozatának legutóbbi alkalmát. Az eseményen Szántó Balázs, a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja, a Noguchi ügyvezető partnere köszöntötte a vendégeket, aki moderátorként kísérte végig a szokásos networking programot megelőző panelbeszélgetést.

A kerekasztal témája a megbízók, beszerzők, és ügynökségek közötti együttműködés volt: a szakértők azt elemezték, hogy miként lehetséges az eredményfókuszt, a költségoptimalizációt és az ügynökségeket illető tisztes profitot egyensúlyban tartani. A beszélgetés résztvevője volt Balaton Anita, a FleishmanHillard Café tulajdonosa, Szinai Ádám, a CIB Bank marketing-kommunikációs vezetője, Rózsa Iván, az Uniomedia vezérigazgató-helyettese, valamint Gábor Zsolt, a Beszerzési és Készletezési Társaság elnökségi tagja is.

Balaton Anita elsősorban a szakmai képzettség, a párbeszéd és az építő visszajelzések fontosságát emelte ki. Szinai Ádám szerint az ügynökségi kollégák szakmai tudásának kiegyensúlyozottsága sok esetben szorulna fejlesztésre, de emellett az is fontos, hogy az ügynökség saját ötletét teljeskörűen meg is tudja valósítani.

Rózsa Iván a szakmai kémia és az együttműködés lényegét emelte ki, negatív és pozitív példákkal is alátámasztva mondandóját. Gábor Zsolt a beszerzői oldal elvárásairól beszélt: ennek alapvető elemei a transzparencia, a szolgáltatás konzisztens minősége, illetve a komoly szaktudás is.

 

 

A Drinks&Links rendezvénysorozat következő alkalommal április 25-én, a Corvinus Egyetem újonnan átadott Gellért Campusán lesz.

Az eseményre itt tudsz regisztrálni.

MEGOSZTÁS