A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember végén kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így október 14-ig fogadja a pályázatokat.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember végén kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így október 14-ig fogadja a pályázatokat.
A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata cikksorozatot indított a HR Portálon, Employer Branding témában. A cikkeket változtatás nélkül mi is közzétesszük az MPRSz honlapján. A téma újabb írása következik:
Soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei CSR Best Practice 2016 díjakat. Az estén egy szakmai kerekasztal-beszélgetés is várja az érdeklődőket: “Kinek a felelőssége?” címmel a CSR Best Practice zsűritagjai beszélgetnek a hazai CSR tevékenység aktuális kérdéseiről.
Így működik a PR a gyakorlatban, Magyarországon. Szemlézhető, megkóstolható, kipróbálható, továbbgondolható példák egy kommunikációs receptkönyvbe foglalva, Ferling Józseftől.
A Magyar PR Szövetség örökös tagja, a Pécsi Tudományegyetem címzetes docense az elmúlt néhány év tanulságos és szemléletes példáit gyűjtötte össze és rendezte kötetbe.
Ferling József, a FERLING kommunikációs ügynökség alapítója. A Nagy PR Receptkönyv című legújabb könyvében, rendhagyó módon mutatja meg, hogy hogyan működik a kommunikáció a gyakorlatban.
A 100 különböző projektet, esettanulmányt, megoldást bemutató könyv nem csak a szakmában dolgozóknak lehet érdekes, hanem az e pályára készülő egyetemi hallgatóknak is. Nem messziről vizsgálódó elemzés útján mutatja be a PR-t, hanem a mindennapos ügynökségi gyakorlatok mentén.
A bemutatásra kerülő receptek ugyanígy, ugyanilyen formában aligha főzhetők le még egyszer. Számos körülmény határozza meg a (leendő) pr-szakács munkáját, a sztorin, az üzeneten és a látványosságon kívül a közönség létszáma és összetétele örökös változó marad. Az alkalmazott technika azonban, vagy tán éppen ezért további ötletekre, friss megoldásokra sarkallja a gyakorló, vagy még tanuló pr-eseket.
A Piac és Profit KKV-Akadémia újabb állomása egy igazi pr-szakmai nap lesz! Az október 20-i konferenciának az MPRSz fő támogatója lett. Az egész napos rendezvényen Szövetségünk több tisztségviselője is előad, és olyan témák kerülnek napirendre, melyek minden szakmabelit és szakma iránt érdeklődőt érintenek.
2016-ban is elindult ’Az Év Honlapja’ pályázat, melyet társszövetségünk, a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub hirdet meg minden évben. Az idén 15 éves verseny Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázata, melynek célja, hogy erősítse a digitális marketing kultúrát, iránymutatásként szolgáljon és felhívja a vállalkozók figyelmét az online jelenlétük fejlesztésére. Az MPRSz tagjai idén is kedvezményes áron nevezhetnek!
A Magyar Public Relations Szövetség tisztújító közgyülése 2016. november 22-én 16:00 órától lesz.
Jelölő Bizottságának tagjai: Sárosi Péter (Jelölő Bizottság elnöke), Ferling József és Galánfi Csaba.
Helyszín: Budapesti Metropolitan Egyetem, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9., Körépület, K302-es terem
Az esemény hivatalos meghívóját megtekintheti itt.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.
A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.
A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2016. szeptember 12-én, 17:30-kor lesz. A cím: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 14. Fsz./4., az Emerald Public Relations irodája. Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.