Meghosszabbítjuk a Sándor Imre PR-Díj nevezési határidejét!

 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember végén kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így október 14-ig fogadja a pályázatokat.

Hogyan mérhető az Employer Branding folyamat? Mérjük meg magunkat!

A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata cikksorozatot indított a HR Portálon, Employer Branding témában.  A cikkeket változtatás nélkül mi is közzétesszük az MPRSz honlapján. A téma újabb írása következik:

Díjátadó és PR Kávéházi Est 2016. október 13.

Soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei CSR Best Practice 2016 díjakat. Az estén egy szakmai kerekasztal-beszélgetés is várja az érdeklődőket: “Kinek a felelőssége?” címmel a CSR Best Practice zsűritagjai beszélgetnek a hazai CSR tevékenység aktuális kérdéseiről.

Ferling József: A Nagy PR Receptkönyv

600x605x28_het_pr_receptkonyv

 

Így működik a PR a gyakorlatban, Magyarországon. Szemlézhető, megkóstolható, kipróbálható, továbbgondolható példák egy kommunikációs receptkönyvbe foglalva, Ferling Józseftől.
A Magyar PR Szövetség örökös tagja, a Pécsi Tudományegyetem címzetes docense az elmúlt néhány év tanulságos és szemléletes példáit gyűjtötte össze és rendezte kötetbe.

megrendelem

 

 

 

Ferling József, a FERLING kommunikációs ügynökség alapítója. A Nagy PR Receptkönyv című legújabb könyvében, rendhagyó módon mutatja meg, hogy hogyan működik a kommunikáció a gyakorlatban.

A 100 különböző projektet, esettanulmányt, megoldást bemutató könyv nem csak a szakmában dolgozóknak lehet érdekes, hanem az e pályára készülő egyetemi hallgatóknak is. Nem messziről vizsgálódó elemzés útján mutatja be a PR-t, hanem a mindennapos ügynökségi gyakorlatok mentén.

A bemutatásra kerülő receptek ugyanígy, ugyanilyen formában aligha főzhetők le még egyszer. Számos körülmény határozza meg a (leendő) pr-szakács munkáját, a sztorin, az üzeneten és a látványosságon kívül a közönség létszáma és összetétele örökös változó marad. Az alkalmazott technika azonban, vagy tán éppen ezért további ötletekre, friss megoldásokra sarkallja a gyakorló, vagy még tanuló pr-eseket.

Mentés

Mentés

Piac és Profit KKV-Akadémia: Az üzletbarát PR-kommunikáció 2016. október 20.

A Piac és Profit KKV-Akadémia újabb állomása egy igazi pr-szakmai nap lesz! Az október 20-i konferenciának az MPRSz fő támogatója lett. Az egész napos rendezvényen Szövetségünk több tisztségviselője is előad, és olyan témák kerülnek napirendre, melyek minden szakmabelit és szakma iránt érdeklődőt érintenek.

Az Év Honlapja 2016 – Október 31-ig tart a nevezés

2016-ban is elindult ’Az Év Honlapja’ pályázat, melyet társszövetségünk, a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub hirdet meg minden évben. Az idén 15 éves verseny Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázata, melynek célja, hogy erősítse a digitális marketing kultúrát, iránymutatásként szolgáljon és felhívja a vállalkozók figyelmét az online jelenlétük fejlesztésére. Az MPRSz tagjai idén is kedvezményes áron nevezhetnek!

Tisztújító Közgyűlés – 2016. november 22.

A Magyar Public Relations Szövetség tisztújító közgyülése 2016. november 22-én 16:00 órától lesz.

Jelölő Bizottságának tagjai: Sárosi Péter (Jelölő Bizottság elnöke), Ferling József és Galánfi Csaba.

Helyszín: Budapesti Metropolitan Egyetem, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9., Körépület, K302-es terem

Az esemény hivatalos meghívóját megtekintheti itt.

Az Úttörők: Employer Branding Award 2016 – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.

Elindult az idei Sándor Imre PR-díj pályázati időszaka

A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.

Elnökségi ülés – 2016. szeptember 12.

A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2016. szeptember 12-én, 17:30-kor lesz. A cím: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 14. Fsz./4., az Emerald Public Relations irodája. Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.