Sándor Imre PR-díj

A Magyar Public Relations Szövetség meghirdeti az ügynökségeknek szánt díját, amelynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője.

A díj egyfajta minősítés, amely évente a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázatokat – hírnévmenedzsment munkákat és kampányokat – ismeri el anélkül, hogy a különböző pályamunkák között rangsor felállítására törekedne. Ami jó, az önmagában jó, és a szakmánkban nincs két egyforma ügyfél, feladat vagy szituáció sem.

A Magyar Public Relations Szövetség bízik abban, hogy ez a díj hozzájárul a public relations szakma, és különösen az ügynökségek munkájának elismertetéséhez és a szakmai színvonal további növeléséhez.

A 2016-os pályázatról

Indul a nevezési időszak az MPRSZ pr-díjára. Ügynökségek és vállalatok nevezhetnek, hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban, az elbírálás egyik meghatározó szempontja a megbízó részére nyújtott tanácsadói tevékenység tartalma.

A Magyar Public Relations Szövetség Sándor Imre PR-Díja a legjobb hírnévmenedzsment munkákat és kampányokat ismeri el anélkül, hogy a különböző pályázatok között abszolút rangsor felállítására törekedne.

A pályaműveket a zsűri tagjai öt egyenrangú szempont alapján bírálják majd el, amelyek sorban a következők: az alapkoncepció megadása (a szakmai eszköztár kiválasztása), a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és a projekt hatása a megbízó működésére (minden szempont alapján maximálisan 20 pont kapható). A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a PR Toplistába.

A zsűri tagjai ebben az évben: Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. pr-vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Dr. Szakács László, a Médiapiac főszerkesztője, valamint Szigeti Péter, Professional Publishing tartalomfejlesztési vezetője. A zsűri elnöke R. Kovács Dániel, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője.

A részletes kiírás innen tölthető le

Híreink, cikkeink a Sándor Imre PR-díjról:

Sándor Imre PR-díj: négy pályázat kapta meg idén az elismerést

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tegnapi napon kihirdette a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményeit. Idén tizenöt pályázó összesen huszonöt projektje indult...

Sándor Imre Díjátadó és PR Kávéházi Est – 2017. december 6-án...

Idén az év utolsó PR Kávéházi Estjével összekötve adjuk át a nyerteseknek a Sándor Imre PR-Díjainkat. A díj célegyenesébe 11 pályamunkával jutottak be az...

Sándor Imre PR-díj 2017: 11 pályázat került shortlistre

Budapest, 2017. november 17. - Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2017-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése szerint összesen...