A legutóbbi PR Kávéházat 2018. március 22-én, a kora esti órákban, az UP Centerben rendezte meg a Magyar Public Relations Szövetség…
Piac és Profit Konferencia: GDPR – finisben
A Piac és Profit 2018-ban is folytatja nagy sikerű konferencia-sorozatát, a KKV Akadémiát, melynek a kommunikációs szakmákat is érintő állomásainál a Magyar PR Szövetség szakmai partnerséget vállal. 2018-ban a harmadik, MPRSZ által támogatott konferencia a GDPR – finisben címet kapta. A konferencia a májustól életbe lépő uniós adatvédelmi szabályozással foglalkozik, a vállalatok gyakorlati teendőin keresztül.
Hrpwr: Megtartáson a fókusz: díjazták a legjobb hazai munkáltatói márkákat
A Hrpwr is beszámolt az Employer Branding Award 2017 pályázatunk eredményeiről és díjátadó ünnepségünkről.
Employer Branding Award 2017 – Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák
2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon.
Média 2.0 blog: Ezekkel a krízisekkel küzdött az ország 2017-ben
Elkészült Magyarország második Krízistérképe; a Veronai tragédia, a BKK hekkerbotránya és a #metoo-kampány a kiemelt esetek között. A nemzetközi minta alapján elvégzett kutatás során hazánk vezető szakemberei a tavalyi év összes nagyobb, magyar vonatkozású válságát – szám szerint 382 esetet – elemeztek szektorokra lebontva, majd a főbb tendenciákat azonosították.
Médiapiac: Ismét felmérték a magyar válságokat
Az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának szakemberei összeállították a 2017. év Krízistérképét. Mintegy 400 olyan esetet gyűjtöttek össze és elemeztek a kiadvány szerkesztői, amelyek a tavalyi évben károsan érintettek egy-egy piaci márkát, szervezetet, vagy akár hazai celebritást. A legjelentősebb válságok közé a BKK és a T-Systems „hekkerbotránya”, a veronai tragédia és a #metoo-mozgalom is bekerült.
Index: Ezekkel a krízishelyzetekkel küzdöttünk 2017-ben
A nyilvánosság és közélet területén alakult ki messze a legtöbb krízishelyzet 2017-ben – derült ki a Magyar Public Relations Szövetség másodszor összeállított krízistérképéből. Igaz, a gyűjtésbe a 2016-os 460 után tavaly csak 360 válsághelyzet került. A közlekedés területe volt a második leginkább érintett terület – elsősorban a veronai buszbaleset révén. A szolgáltatói szférában viszont tavaly csökkent a krízishelyzetek száma, és ebben szerepet játszik az is, hogy az ágazat felkészültebben és gyorsabban reagál azokra a helyzetekre, amelyeknél a válság elkerülésében vagy a károk enyhítésében szerepet játszik a jó kommunikációs stratégia, az időben adott tájékoztatás.
Elkészült Magyarország második Krízistérképe – 2018. március 23.
A BKK „hekkerbotránya”, a veronai tragédia és a #metoo-mozgalom a 2017-es év legfontosabb válságai között…
Employer Branding Award 2017 Díjátadó
Ünnepélyes keretek között 2018. március 26-án este kihirdetjük az Employer Branding Award pályázatunk díjazott munkáit.
Elnökségi ülés – 2018. március 12.
A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2018. március 12-én, hétfőn, 16:00-kor lesz.
Helyszín: MPRSz Iroda, 1111 Karinthy Frigyes út 14. sz. fsz. 4.
Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.