Next Generation PR World Cup

Az ICCO támogatja a PR-szakemberek következő generációját. A tehetséges munkatársak felvétele és megtartása napi kihívást jelent az ICCO tagjai számára a világ minden táján. Az erőfeszítéseiket támogató legfrissebb kezdeményezés részeként az ICCO új versenyt indít Next Generation PR World Cup néven, ahol a 35 év alatti tehetségek megcsillogtathatják képességeiket.

Az ICCO 35 év alatti PR-szakembereknek meghirdetett új világversenyére 2021 októberében kerül sor.

A teljes sztori

A verseny részletei:

Nevezési feltételek

  • Két fős csapatok
  • 35 alatti életkor
  • Ügynökségi, vállalati, szabadúszó szakemberek, egyetemisták

Hazai selejtező:

Dátum: 2021. szeptember 28.

Helyszín: Magyar Telekom székház (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 34.)

Verseny formátuma: a nevező csapatok a döntőhöz hasonlóan egy hazai civil szervezettől kapnak briefet, a délelőtt folyamán elkészítenek egy rövid prezentációt, majd azt délután max 3 percben a zsűri előtt prezentálják . A zsűri helyben kihirdeti a győztest, aki bejut a nemzetközi döntőbe.

Nevezési díj:

  • Nappali tagozatos hallgatóknak: 9.900,- + ÁFA/csapat
  • MPRSZ és HBLF tagoknak: 15.000,- + ÁFA/csapat
  • Egyéb csapatoknak: 25.000,- + ÁFA/csapat

Jelentkezési határidő: 2021. szeptember 24.

Csapat neve*

Résztvevők neve*

Cég*

Email cím*

Telefon

Számlához adatok

 Nappali tagozatos hallgató MPRSZ tag HBLF tag Egyéb csapat
Elolvastam és elfogadom az adatkezelési nyilatkozatot.

Zsűri: 

  • Hadnagy Luca, PR tanácsadó, Cannes Young Lions nyertes 2017
  • Jákó Eszter Júlia, csoportszintű kommunikációs igazgató, MVM Zrt.
  • Kőszegi András, márkatanácsadó
  • Kutas István, vállalati kommunikációs igazgató, Magyar Telekom
  • Papp-Váry Árpád, dékán, szakvezető, Metropolitan Egyetem
  • Sztaniszláv András, elnök, MPRSZ

Döntő, 2021. október 13-20.

  • Országonként egy csapat vesz részt
  • A döntősök részletes briefet  kapnak egy globális civil szervezettől
  • A csapatoknak egy 10 diából álló prezentációt kell beküldeniük 48 órán belül. A kreatív ötletet 250 szóban kell ismertetniük
  • A csapatoknak egy hetük van egy háromperces videó elkészítésére, amelyben ismertetik a feladat megvalósítását célzó kreatív kampányt, azon belül a stratégiát, a megközelítést és a végrehajtást

A verseny formátuma

  • A döntősök egy civil szervezettől kapják meg a briefet. A feladatleírást október 13-án teszik közzé, a videót október 20-án kell benyújtani. A zsűri a 4 legjobb videót választja ki az elődöntőre.
  • A 4 legjobb videót ezután nyilvános online szavazásra bocsátják az ICCO és a briefet adó civil szervezet webhelyén. A 2 győztes kerül a döntőbe. (A másik kettő bronzérmet kap).
  • A 2 döntős Q&A jellegű virtuális beszélgetésben vesz részt a zsűri tagjaival és a civil szervezettel (november 2-án), akik a 18. ICCO Summit második napján hirdetik ki az első helyezettet.

A World Cupra benyújtott pályázat elemei

  • Videófájl (max. 3 perc)
  • 10 diás prezentáció
  • A kreatív ötlet, a potenciális iparági hatás, a stratégia, a végrehajtás és az ütemterv leírása
  • Egy globális civil szervezet által megadott részletes brief feltételeinek teljesítése

Díjazás

  • Előadási lehetőség a 2022-es ICCO Global Summiton az utazási és szállásköltség térítésével
  • Kupa a győztesnek (a 2. és 3. helyezetteknek érem)
  • Lehetőség az ötlet megvalósításának megvitatására a civil szervezettel
  • Az összes döntős felvételt nyer az ICCO ‘Next Generation Group’ csoportjába, amely ötleteket és javaslatokat nyújthatnak be az ICCO vezetőségéhez.

A PR World Cupra csatapatokat küldö nemzeti és regionális PR-szövetségek:

  • BAPRA Bulgaria
  • Kreakom Denmark
  • MTL Finland
  • SCRP France
  • Magyar Public Relations Szövetség
  • PRCA India
  • PR Hub Italy
  • PRCA Russia
  • PRCA Africa Network
  • PRCA Middle East and North Africa
  • PRCA Latin America
  • PRCA Southeast Asia
  • PRCA UK
  • PRISA Southern Africa
  • További résztvevők megerősítésre várnak

Partnereink: