25. alkalommal rendezik meg 2014. november 6-án a marketing szakma jeles eseményét, az Országos Marketing Konferenciát, amelyet kutatómunka előz meg a jövő év trendjei, a marketing szakmában feltérképezhető irányzatok vizsgálatára.
Az esemény szervezője, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a szakmának világos, hiteles útmutatást, áttekintést adjon a várható irányokról, a konferencia résztvevőit gyakorlati tanácsokkal, előremutató információkkal, innovatív megoldásokkal vértezze fel a 2015-ös évre.
Az elemzés megalapozottságának biztosítására az MMSZ saját szakmai kutatást indított a témában. A kutatómunkában nélkülözhetetlennek tekinti a vállalkozások, a különböző területeken tevékenykedő szakemberek véleményének, tapasztalatainak beépítését a vizsgált kérdések megválaszolásába.
Az MMSZ számít a Magyar PR Szövetség tagsága és partnerei érdeklődésére, részvételére a konferencián és közreműködésükre a kutatásban a kapcsolódó országos felmérés kérdőívének kitöltésével. A felmérésben az MMSZ a különböző marketing tevékenységek végzéséről, a marketing munka tapasztalatairól, jövőbeli elvárásaikról és lehetőségeik megítéléséről várja a közreműködők véleményét. A kitöltés anonimitása biztosított, az egyes válaszadó cégekre vonatkozó információk, vélemények semmilyen formában nem kerülnek beazonosításra. Párhuzamosan egy nagymintás lakossági megkérdezés is folyik a marketing megítéléséről, a marketing lakossági használatának gyakorlatáról, jövőbeli elvárásaikról.
A hazai vállalkozói marketing-tapasztalatokat és a lakosság véleményét, magatartását összegző adatok, elemzések minden vállalkozás számára hasznosak lehetnek, ezért a kutatási eredményeket az MMSZ a kérdőívet kitöltő minden cég számára elérhetővé teszi. Ezen túlmenően, azon válaszadó cégek között, akik megadták elérhetőségüket, a kutatás lezárása után 2 fős vacsora meghívást, VIP konferencia részvételi lehetőségeket, az MMSZ workshopjaira való térítésmentes jelentkezési lehetőséget, valamint számos marketing szakkönyvet sorsolnak ki.
Bővebb információ a konferenciáról a 25. Jubileumi Országos Marketing Konferencia honlapján olvasható.