A high-end termékek és szolgáltatások kommunikációja volt az idei utolsó Drinks & Links fő témája

416

Nagy sikerrel zajlott szövetségünk Drinks & Links rendezvénysorozatának utolsó idei alkalma a Four Seasons Hotel Gresham Palace-ben. A szakmai kerekasztal-beszélgetésekből és networking programokból álló rendezvénysorozat első évének záró eseményének fő témája a luxustermékek és szolgáltatások kommunikációja volt.

A rendezvényen Esküdt Judit, a Four Seasons Budapest PR- és kommunikációs igazgatója köszöntötte a vendégeket a hotel Télikertjében. Ezután Sztaniszláv András, a szövetség elnöke számolt be röviden az elnökség 2023-as eredményeiről. Kiemelte, hogy az MPRSZ számos területen meghatározó szereplője az iparágnak: több tagozata is aktívan dolgozik különböző szakmai programok megvalósításán és tervezésén, emellett a díjak és nemzetközi kapcsolatok területén elért sikerekkel és szakmai kiadványokkal is büszkélkedhet a szövetség.

A szakmai kerekasztal-beszélgetés Ludvig Orsolya Stefanie moderálása mellett Zakariás Fruzsina, az Audi márkaigazgatója, Borókai Fanni, a Florence Lifestyle Agency alapítója, valamint Esküdt Judit, a Four Seasons Budapest PR- és kommunikációs igazgatója részvételével zajlott. A szakértők több témakört is elemeztek, a kommunikációs célok és kihívások mellett a fenntarthatóság és a kríziskommunikációs gyakorlatok is kiemelt fókuszt kaptak.

A beszélgetés résztvevői egyetértettek abban, hogy folyamatosan gyorsul a luxuspiac és egyre több új fogyasztói igénynek kell megfelelni, miközben hangsúlyt kell kapnia a márkához kötött élményeknek és a fenntarthatósági kezdeményezéseknek is. Megfogalmazták, hogy a „hagyományos” márkákkal ellentétben a luxusmárkák gyakori kommunikációs célkitűzésként nem az eladás-ösztönzést, hanem az ismertség növelését és egy szimbolikus világ felépítését határozzák meg. A szakértők szerint a luxustermékek- és szolgáltatások értékesítési folyamatában a PR kulcsszerepet játszik, és gyakran felülpozícionált szerepet foglal el a kommunikációs tevékenységek körében.

Szövetségünk jövőre is tervezi a rendezvénysorozat folytatását az ideihez hasonló formátumban, érdekes témákat feldolgozó kerekasztal-beszélgetésekkel, a hazai kommunikációs iparág vezető szakértőinek részvételével, illetve további izgalmas rendezvény-elemekkel. 2024-ben az első alkalom január 25-én lesz, a tematikáról és helyszínről hamarosan tájékoztatjuk az érdeklődőket.

MEGOSZTÁS