Piac és Profit Konferencia szeptember 6-án: Social Media 2018

633

A Piac és Profit KKV Akadémiájának következő, az MPRSZ szakmai támogatásával zajló konferenciája a vállalatok közösségi média felületeken való megjelenéséhez ad tuning-tippeket.  


 

Social Media – 2018

A romló elérések hatásos ellenszerei 

Időpont: 2018. szeptember 6. csütörtök, 9.00–16.00
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 Eredményes hirdetési célzások a megváltozott Facebook-algoritmusra
Célcsoportunk vándorlásának követése és más hangon megszólítása
Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!

Miről szólunk?
A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?

Szeretnéd megismerni a Social Media legújabb, profitot hozó taktikáit és módszereit? Várunk ismét a Social Media nagy találkozóján, ahol azonnal alkalmazható legfrissebb nyerő módszereket, megoldásokat sajátíthatsz el a legjobb hazai social media szakértőktől.

Kinek hasznos?
Kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.
 
Témáink

  • Helyzetkép a közösségi oldalak népszerűségéről, a marketinges szemszögéből.
  • Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új válaszok.
  • Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában?
  • Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni?
  • Ne csak csináld, add is el! – Fejlesszük vállalkozásunkat!
  • A számok nem hazudnak! A mérhető social media/influencer/content marketing.
  • Instagram és YouToube praktikák. Költsünk pénzt eredményesen!
  • A Messenger. A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
  • Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
  • Interakcióban a célközönséggel. Hogyan érjük el?
  • Használjuk piacmegismerésre és visszacsatolásra!
  • A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
  • Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma.
  • A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség.
  • Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
  • Élet a Facebook-on kívül. Nem csak „futottak még” kategóriák.
  • Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség!

Előadóink 

Bártfai Balázs (Netlight Consulting), Berkes-Bognár Nikolett (Socialight), Bonyhádi Gábor (Codecool), Boroznaki Gergő (DIMSZ, Crane), Farkas Zsolt (7 Digits), Kéri Gábor (Hinora Group), Klausz Melinda (kozossegi-media.com), Kocsis Márk (MTT Media), Kovács Viktor Zoltán (K&H), Kulcsár István Róbert (ShopRenter), Lévai Richárd (RG Stúdió), Mészáros Róbert (BrandBirds), Novák Ferenc (Neo Interactive), Szántó Péter (SpringTab), Tornai István (Areté), Vavrek Balázs (Kreatív Kontroll).

Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!

Részletes program és regisztráció itt.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Szakmai támogatók

Szakmai partner

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597 E-mail: konferencia@piacesprofit.hu

MEGOSZTÁS