Vérszemet kaptak a magyar vásárlók: veszélyes fegyvert hagytak a kezükben a boltok

548

A tudatos vásárlás, fogyasztás már a járványt megelőzően is egyre inkább trenddé kezdett válni, a pandémia azonban rengeteg olyan új tapasztalatot hozott, amely gyökeresen formálja át a pénzköltéssel, vásárlással kapcsolatos szemléletünket. A pénz eszközzé, ha úgy tetszik szavazattá vált a vásárlók kezében: amellyel formálhatják a világot – pl. megmenthetik kedvenc üzleteiket, támogathatják a helyi termelőket, vagy a körnezettudatosabb vállalkozásokat.

Vas Dóra, a Magyar PR szövetség etikai bizottságának elnökeAhhoz pedig, hogy a vásárlók ezt fel is ismerjék, nagyban hozzájárult a járvány okozta válság. Ezek a tapasztalatok vajon bevésődnek, vagy csak ideig-óráig hatnak majd ki a vásárlásainkra? Visszatérhet még az impulzusvásárlás? Mire fog “szavazni” a legtöbb vásárló a járványt követően a pénzze által? A Pénzcentrumnak a témában Vas Dóra, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) etikai bizottságának elnöke, a MatrixPR Kft. kríziskommunikációs szaktanácsadója adott interjút, akinek 2018-ban megjelent könyve, a ‘Királyok vagy zsarnokok? – Ügyfélpanasz 2.0’ előre megjósolt sok olyan folyamatot, amelyeket a járvány okozta válság felgyorsított.

Teljes interjú a Pénzcentrum oldalán olvasható

MEGOSZTÁS