A tartalommarketing korának kezdetére jellemző „aranyláz” mára kirostálta a lelkes kezdőket, ugyanakkor ki is nevelte a profikat. A HVG idei konferenciájának célja, hogy a legújabb szakmai trendek, újdonságok és hazai sikertörténetek bemutatása mellett elmélyedjen az eredményes tartalommarketinghez szükséges legfontosabb összetevők vizsgálatának részleteiben.
HELYSZÍN ÉS IDŐPONT:
Budapest Music Center (1093 Budapest, Mátyás u. 8.)
2016. március. 24. 09.30
A KONFERENCIA TÉMÁI
- TERVEZÉS & TERJESZTÉS
Tartalomstratégia, ügyfélkarakterek és agilis tartalomfejlesztés - TECHNOLÓGIA & TRENDEK
Tartalommarketing startupoknak, programmatic és remarketing, vizuális történetmesélés - ESZKÖZÖK & ESETTANULMÁNYOK
Közösségi platformok, mobilapplikációk és eCRM
A fenti témákról többek között a startup és az inbound marketing szakértő, a főszerkesztő, a kreatív igazgató, a digitális kommunikációs szakértő és a blogger árul el műhelytitkokat.
RÉSZVÉTELI DÍJ
A konferencia részvételi díja 34 900 Ft + áfa/fő.
A részvételi díj a HVG Extra Business magazin egyéves előfizetését, valamint a vendéglátás díját is tartalmazza.
(Az előfizetés 4 lapszámot tartalmaz. Az előfizetés a következő lapszám megjelenésétől indul.)