Egynapos konferenciára kerül sor novemberben a HVG szervezésében, amely az üzleti eredményességet és az ügyfél-elégedettséget növelő, stratégiailag átgondolt és taktikailag helyesen kivitelezett adatgyűjtéshez, -elemzéshez és -felhasználáshoz szeretne praktikus segítséget nyújtani elsősorban kis- és nagyvállalati értékesítési -, ügyfélkapcsolati – és marketingvezetők, marketingszakemberek, CRM-projektekben érintett döntéshozók, kkv-tulajdonosok részére.
A konferencia időpontja: 2015. november 10. 9:00 órától
Helyszín: Budapest Music Center (1093, Budapest, Mátyás u. 8.)
Elgondolkodtató kettősség jellemzi az üzleti célú adatfelhasználást. Egyfelől egyre több információval rendelkezhetnek a vállalatok a felhasználókat, vásárlókat illetően, köszönhetően – többek között – a növekvő számú digitális csatornáknak és adatvételi pontoknak. Másfelől továbbra is kisebbségben vannak azok a hazai kis- és nagyvállalkozások, amelyek valóban okosan használják a begyűjtött adatokat.
Az egyre kifinomultabb, és a felhőalapú technológiáknak köszönhetően egyre megfizethetőbb CRM-rendszerek korában sok esetben még mindig alap szinten folyik az ügyfélkezelés és -kommunikáció. Az automatikus termékajánlások többnyire fantáziátlanok, az elektronikus levelek sablonosak, az igazán testre szabott szolgáltatások pedig a legtöbb magyar vállalkozásnál még váratnak magukra.
A konferencián elhangzó előadások és workshopok keretében a kérdéskör számos megközelítésben terítékre kerül, átfogó képet és gyakorlati ismereteket adva a résztvevők számára az adatok gyűjtése, értelmezése, elemzése és felhasználása folyamatában.
A konferencia programja és további részletek megtekinthetők a konferencia weboldalán.
Jelentkezés a konferenciára itt lehetséges.
A részvételi díjból a Magyar Public Relations Szövetség tagjai 20% kedvezményben részesülnek. A kedvezmény igénybevételéhez tagságunknak hírlevélben kedvezménykódot küldünk, amelyet a konferenciára jelentkezésüknél fel kell tüntetniük. További információ ezzel kapcsolatban: titkarsag@mprsz.hu