Nagyágyúk a PREXA zsűrijében

84

 13 szakember bírálja el az első PR Excellence Hungary Award pályázatait

A Magyar PR Szövetség 30. jubileuma alkalmából újította meg a legjobb PR megoldásokat jutalmazó díját, ahova kifejezetten önmagában is helytálló kampányok nevezését várják. Szigorú értékelési rendszerben történik a zsűrizés, 8 szempont alapján. A megkérdőjelezhetetlen pártatlanságot szavatolja, hogy a zsűritagok vállalatai, munkahelyei egyáltalán nem indulhatnak a díjért.

Budapest, 2021. július 08. – Az MPRSZ egyik legfontosabb célkitűzése a PR szakma elismertéségének növelése az üzleti életben. Éppen ezért az integrált, PR-lábbal is rendelkező kampányok helyett, a kimondottan saját jogon életképes PR-megoldásokat, programokat, projekteket várja a zsűri. Ezzel egyúttal az MPRSZ biztosítani szeretné a díjért való induláson az egyenlő esélyeket, a kampányok méretétől független, kizárólag szakmai szempontokat figyelembe vevő zsűrizéssel. További szigorítás, hogy a zsűri nem értékeli a reklámegyenértéket (AVE) feltűntető pályamunkákat.

A szövetség minden szakmabelit képvisel, ezért fontos, hogy a kisebb ügynökségek kedvét is meghozzuk a pályázathoz. Az önálló PR kampányok díjazása mellett, a zsűri által legérdemlegesebbnek ítélt szövetségi tag pályázata egy nemzetközi díjon is megpróbálhatja magát, amely nevezési költséget az MPRSZ állja” – mondta Szányi Gabriella az MPRSZ alelnöke.

A zsűri elnökének Maczelka Márkot, a SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezetőjét kérték fel. Mellette 12 kiemelkedő szakmai múlttal rendelkező vállalati kommunikációs szakember fogja értékelni a beérkező pályaműveket:

  • Ábrahám Gergely, vállalati kapcsolatokért felelős igazgató, Diageo
  • Beke Zsuzsa, PR és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgató, Richter Gedeon Nyrt.
  • Gara Gábor, kommunikációs és vállalati kapcsolatok igazgató, Provident Pénzügyi Zrt.
  • Liptay Gabriella, marketing és kommunikációs igazgató, KPMG Hungária Kft.
  • Mező László, ügyvezető igazgató, MediaCom Magyarország
  • Pantl Péter, kommunikációs igazgató, MOL Nyrt.
  • Panulin Ildikó, szóvivő, Magyar Posta Zrt.
  • Papp-Váry Árpád, dékán, szakvezető, Budapesti Metropolitan Egyetem
  • Pogány Éda, regionális fenntarthatósági és kommunikációs vezető, Syngenta
  • Ruska Viktória, kommunikációs vezető, DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.
  • Szalkai Réka, Marketing igazgató, Mastercard
  • Szányi Gabriella, a díj főszervezője, PR és marketing igazgató, BKIK

A szakmai zsűri tagjai minden értékelési szempont (8) alapján maximum 10 pontot ítélhetnek oda, azaz 1 pályázat összesen átlagosan 80 pontot kaphat. Az átlagosan minimum 50 pontot elérő pályaművek kerülnek fel a shortlistre. Minden kategóriában egy nyertes, egy második és egy harmadik helyezett pályázat kerül kihirdetésre. A zsűri ezen kívül különdíja(ka)t is kiadhat az egyes kategóriákba nem sorolható, de a pályázat céljait sikeresen támogató pályaművek esetében.

Az első PR Excellence Hungary Award pályázati beadási ideje 2021. szeptember 17., amelyet online formában a díj saját weboldalán van lehetőség leadni.

***

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)

A magyarországi PR szakma érdekképviseleti, szakmafejlesztő és szolgáltató szerve. A szövetség 1990-ben alakult, közel 100 tagja között szabadúszók, ügynökségi munkatársak, vállalati kommunikációs csapatok, valamint egyetemi oktatók és társadalomkutatók is megtalálhatók. Az MPRSZ a PR-szakemberek érdekvédelmét nemzetközi szinten ellátó, a közönségkapcsolati munka elismertségének növelésén munkálkodó szervezet. Tagjai és elnöksége kiállnak a fenntartható fejlődés, az üzleti etika és a társadalmi felelősségvállalás fontossága mellett, tevékenységük során pedig törekednek rá, hogy az együttműködésre törekvő, transzparens kommunikáció a versenypiaci gyakorlatban is megvalósuljon. Az MPRSZ határozottan fellép az ezeket az irányelveket korlátozó intézkedések ellen és szakmai rendezvényekkel, állásfoglalásokkal, képzésekkel, illetve kiadványokkal támogatja a Public Relations területe iránt érdeklődők fejlődését. Az MPRSZ szakmai munkáját tagozatok (Employer Branding-, Kríziskommunikációs-, Digitális-, és Public Affairs tagozat), valamint Etikai Bizottság segíti. A szövetség az Employer Branding Award és a PR Excellence Hungary elnevezésű nívós szakmai elismerések hivatalos odaítélője. Az MPRSZ az International Communication Consultancy Organisation (ICCO) tagja, valamint stratégiai partnere a Chartered Institute of Public Relations (CIPR) és az International PR Association (IPRA) szervezeteknek is.

https://www.mprsz.hu/

https://prexcellence.hu/

 

Bővebb információ:

Károlyi-Pesti Viktória

kommunikációs projektmenedzser, PR tanácsadó

06203598815

pestivikipr@gmail.com

MEGOSZTÁS