Megújul a Magyar PR Szövetség arculata- Az új kreatív irányt a Brightly készítette el

470

A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A szövetség számára a szervezeti megújulás stratégiai fontosságú, melynek része az arculat megújítása is, ebben pedig a Brightly Kommunikációs Ügynökség nyújtott kreatív támogatást.

Az MPRSZ hamarosan 30 éves jubileumát ünnepli, így remek alkalom nyílt a szövetség arculatának frissítésére is. A színeiben, formájában és gondolatmenetében is a trendeket követő új logó erősíti a szövetség szolgáltatói profilját. „A korábbi logó korszerűsítését tartottuk a legfontosabb feladatunknak úgy, hogy közben mind színeiben, mind formájában megőrizzük a játékosságát, a szövegbuborékra utaló „P” és „R” betűkkel.” – emelte ki Lőrincz Róbert a Brightly kreatívigazgatója.

A pr-szakma egyik legfontosabb célkitűzése a bizalomépítés, mely az MPRSZ számára is mindig kiemelt feladat volt. Ezt a tevékenységet pedig már új külsővel folytatja a szövetség. A megújulás ugyanakkor jóval több, mint egy logócsere. Az egyéni, vállalati és ügynökségi tagok ezentúl használhatják a tagsági formájuknak megfelelő logót névjegyeiken, email aláírásokban és weboldalon. Az év első hónapjaiban a tagozatok is megújultak, több helyen új elnök és tagság lát neki a szakmafejlesztési munkának – az arculat megújításával ők is olyan eszközhöz jutottak, amivel könnyebb lesz a piacon pozícionálni magukat.

„A tavasz során megjelennek majd kisebb kiadványaink, ajánlásaink, amik mind az új arculati világnak megfelelő külalakban tűnnek fel. A szövetség számos ponton megújul, de ennek a folyamatnak még csak az elején tartunk. Egyik kiemelt irány, hogy a szakma felé piaci szolgáltatásokat nyújtsunk. Célunk volt, hogy az új logó méltó eleme legyen ennek az aktivitásnak. Köszönjük, hogy a Brightly pro-bono elvállalta ezt a feladatot; a végeredménnyel nagyon elégedett vagyok.” – fűzte hozzá Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

A logó minden szerzői joga az MPRSZ-t illeti meg, így annak használata csak a szervezet írásos engedélyével használható. Az arculati kézikönyv, valamint a logók az alábbi címről letölthetők. Kérjük minden partnerünket, hogy a mai naptól kizárólag az új logónkat és kizárólag az arculati előírásoknak megfelelően használják: MPRSZ Arculat

HÁTTÉRINFORMÁCIÓ:

Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)

A magyarországi PR szakma érdekképviseleti és szolgáltató szerve. A szövetség 1990-ben alakult, közel 100 tagja között egyéni tagok, ügynökségek és a vállalati kommunikációs csapatok is megtalálhatók.

Az MPRSZ a pr-szakemberek országos szakmai és etikai, egyéni illetve kollektív érdekképviseletét–érdekvédelmét ellátó, a pr-szakma elismertségének növelésén munkálkodó szervezet, amely kiáll az együttműködésen, a nyílt párbeszéden alapuló kommunikáció elveinek gyakorlati érvényesítése mellett, fellép az ezeket korlátozó törekvések, intézkedések ellen.

Munkáját tagozatok, Tanácsadó, valamint Etikai Bizottság segíti, szervezi a PR Excellence Hungary és az Employer Branding Awardot

A szövetség az International Communication Consultancy Organisation (ICCO) tagja, valamint stratégiai partnere a Chartered Institute of Public Relations (CIPR) és az International PR Association (IPRA) szervezeteknek.

MEGOSZTÁS