Médiapiac 2018 – geneRÁCIÓk 2018.03.21-22.

1142
Médiafogyasztási trendek, fragmentáció, generációs szakadékok.
2018. március 21-22, Budapest, Hotel Marriott Courtyard

Figyelmetekbe ajánljuk a Médiapiac 2018. március 21-22-én zajló GeneRÁCIÓk című konferenciáját. A generációkra jellemző különbségek mindenkit érintenek: az életkor manapság még inkább meghatározza szokásainkat, legyen szó akár a hírek fogyasztásáról, vásárlásról, vagy egy rendezvényen való részvételről. A Médiapiac témában tartott kétnapos konferenciáján széles körben nyerhetünk rálátást arra, hogy munkánkat miben befolyásolhatják a generációs különbségek.

MPRSZ Elnökség

Aki számít, ott lesz, aki számol, eljön.
A legnagyobb márkák, médiavállalatok, ügynökségek képviselőit, a nagy kutatók elemzőit kérdezheti, mit hoz a jövő.
Hol érhetők el az „elérhetetlen” fiatalok? Tényleg kiforgatja-e a sarkaiból a médiapiacot a milleniumi generáció? Milyen információs buborékban élnek az idősebb nemzedék tagjai? Hány csatornát bír még el a hazai tévés piac? Mik a print továbbélési lehetőségei, és kié a jövő az online piacon? Mit mutatnak mérések, merre halad az elmúlt években radikálisan átalakult rádiós piac?
MEGOSZTÁS