Marketing Summit Hungary 2018

1177

November 14-15-16-án kerül megrendezésre a Marketing Summit Hungary, a marketingszakma első számú konferenciája. Az országos konferencia fő célkitűzése, hogy felkészítse a szakembereket a következő év(ek) szakmai kihívásaira. November 9-ig early bird kedvezménnyel jelentkezhetnek tagjaink.

Nézze meg a Marketing Summit idei programját!

3 nap, 2 konferencia, 6 workshop, 1 digitális mesterkurzus, 100 előadó!

Amire számíthat a Marketing Summit Hungary első napján, a 29. Országos Marketing Konferencián:

  • 16 kiemelt téma, 16 premier előadás
  • Marketing trendek 2019/2020
  • 4 iparági kerekasztal-beszélgetés (Gyógyszeripar, Kereskedelem, FMCG, Pénzintézetek és biztosítási szektor)
  • 3 workshop (E-commerce SEO workshop, Hogyan építsünk chatbotot 2 óra alatt? workshop, Ügyfélélmény és design thinking workshop)

Akikkel biztosan találkozhat az 1. napon a teljesség igénye nélkül: Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem), Lévai Richárd (RG Stúdió), Szekeres Péter (Neticle), Csiszár Gergő (Post For Rent), Varga-Szilágyi Zsolt (Post For Rent), Bonyhádi Gábor (Codecool), Varga István (Manta Marketing), Kürt Akadémia oktatói: Mester Tomi, Gögge Tamás, Bogár Bence, Csanda Gergely és Papp Gábor (The Pitch).
Izgalmas témákkal várják a workshopok házigazdái is: Microsoft, Kürt Akadémia, The Pitch Education

A második napon: Marketing Masters esettanulmány konferencia Magyarország TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőjével.

  • 10 esettanulmány, 2 trendelemzés, 12 premier előadás
  • 3 iparági kerekasztal-beszélgetés (Szépségápolási szektor, Távközlési szektor, Autóipar)
  • 3 workshop (A tartalom multiplikálása – Workshop a menő online tartalmak gyártásának és disztribúciójának titkairól, Employer Branding workshop, Sportmarketing újratöltve meetup)

Akikkel biztosan találkozhat a 2. napon a teljesség igénye nélkül: Bene Nikoletta (SPAR), Horváth Magyary Nóra (K&H Csoport), Juhász Péter (Borsodi Sörgyár), Leszkay-Kovács Renáta (Coca-Cola), Liptay Gabriella (KPMG Magyarország), Nagy Zoltán Péter (OTP Bank), Oláh Péter (Lego), Pantl Péter (Hell Energy), Pócs Zsuzsanna (BMW), Szabó Béla (Magyar Telekom), Szilva Mónika (Nestlé Magyarország), Tengerdi Laura (Budapest Bank), Varga Anita Ágnes (Rossmann Magyarország).

Izgalmas témákkal várják a workshopok házigazdái is: A Specia Effect Media, Szántó Péter – SpringTab, Havas Media Hungary és az MMSZ Sportmarketing tagozata

A harmadik napon: Digital MasterClass
A Digital MasterClass célja, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a résztvevők naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák.
A jövő marketingesei azok, akik képesek saját digitális-, tartalomalapú, közösségi médiás, fizetett médiajelenlétet megtervezni és kivitelezni, tudnak tartalmat előállítani, adatokat kezelni, kreatív koncepciókat alkotni és ismerik a legeredményesebb módszertanokat. A félnapos képzés során azonnal használható gyakorlati szakmai tudást biztosítunk.
A Digital MasterClass házigazdái neves szakemberek: Papp Gábor (The Pitch), Lévai Richárd (RG Stúdió ), Kéri Gábor és Nagy Márton (Hinora Group Communications)

A Marketing Summit Hungary programja folyamatosan bővül, egyre több információt fognak megosztani az előadások tartalmáról, illetve előadóiról, így érdemes továbbra is figyelni honlapjukat!

MEGOSZTÁS