Kihirdettük az első PR Excellence Hungary Award győzteseit

253

Társadalmi kommunikáció kategóriában osztottuk ki a legtöbb díjat

Először hirdettük meg a PR Excellence Hungary Award-ot, amely a legjobb PR gyakorlatokat díjazó verseny. A magyar zsűri 6 kategóriában, 12 kampányt ítélt kitüntetésre érdemesnek, a nemzetközi zsűri pedig 3 díjat osztott ki. A legtöbb díjat Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelésében adtuk. Az “Év PR-szakembere” elismerést Balatoni Zsófia kapta.

Budapest, 2021.11.19. – A nemzetközi sztenderdek alapján megalkotott verseny célja, a PR-szakma elismertségének növelése az üzleti életben. Ezért kimondottan saját jogon életképes PR-megoldásokat várt a zsűri. “A PREXA alapításával az MPRSZ szándéka a hazai kommunikációs szakma elismertségének új szintre emelése. A szervezet díjazni kívánta az év legjobb kommunikációs ötleteit, megoldásait, kampányait vagy épp projektjeit” – mondta Szányi Gabriella, az MPRSZ alelnöke, a díj főszervezője.

Magyar és nemzetközi zsűri

Szövetségünk fontos célkitűzése, hogy a magyar PR-szakma még jobban megvesse a lábát a nemzetközi PR térképen, ezért a 13 fős magyar zsűri mellett egy 11 fős nemzetközi zsűri is értékelte és díjazta az angolul is beérkező, 2020-ban megvalósult aktivitásokat. “A sokszínű, kommunikációs területen rendkívül tapasztalt zsűri szavatolta, hogy a pályázatok a lehető legszéleskörűbb elbírálásban részesüljenek. A beérkezett pályázatok minősége és mennyisége pedig már most mutatja a díj presztízsét, s ez reményeink szerint látszik a díjat érdemelt pályamunkákból is” – tette hozzá Szányi Gabriella.

Főszerepben a társadalmi kommunikáció

Összesen öt díjat osztott ki a zsűri a társadalmi kommunikáció / közérdekű ügyek kezelése kategóriában, amelyek között olyan szemléletformáló, érzékenyítő, figyelmet felkeltő aktivitások voltak, amelyek sikeresen irányították a társadalom figyelmét egy-egy jelentős ügyre. “A PR-szakma egyik legfontosabb feladata, hogy párbeszédet generáljon olyan témákban, amelyek fontos hatással vannak a hétköznapjainkra. A célközönséget bevonva lehet szemléletet formálni és valódi hatást elérni, ezért is üdvözítő látni, hogy ilyen sok minőségi pályamunka érkezett a kategóriában” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

A Ferling kapta a fődíjat

Összesítésben a kategóriák feletti fődíjat a Ferling kapta, ami a Körber Hungária Gépgyártó Kft-nek készített, “Zsebben a Körber” nevű belső kommunikációs kampányért érdemelték ki a legnagyobb elismerést.

Az Év PR-szakembere Balatoni Zsófia

Először osztották ki Az Év Kiváló PR-szakembere Díjat, amelyet minden évben az kapja, akit szakmai eredményei, sikeres kampányai, oktatási múltja, publikációs tevékenysége vagy társadalmi szerepvállalása alapján a zsűri tagjai a díjra érdemesnek tartanak. Az elismerést 2021-ben Balatoni Zsófia, az Uniomedia Communications ügyvezetője kapta meg, a zsűri egységes szavazata alapján.

A díjazottak és a shortlistre kerültek is pontok kapnak az APEX PR Toplistán.

A PR EXCELLENCE HUNGARY AWARD 2021 NYERTESEI:

Fődíj:   Zsebben a Körber

Pályázó: Ferling

Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.          

Általános hírnévmenedzsment kategória:

  • Arany: Estöri Kreatív Történelmi Verseny

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: Esterházy Magyarország Alapítvány

  • Ezüst: Komlóval a jövőért

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: HEINEKEN Hungária

  • Bronz: Folly újrapozícionálás

Pályázó: Salt Communications Kft.

Megbízó: Folly Arborétum és Borászat

Belső kommunikáció kategória:

  • Arany: Zsebben a Körber

Pályázó: Ferling

Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.

Influencer együttműködés kategória:

  • Arany: Neked milyen a rEGGeled?

Pályázó: Open Communications

Megbízó: Magyar Tojásszövetség

Issue management / Specifikus hírnévmenedzsment kategória:

  • Arany: Beiskolázás a pandémia alatt

Pályázó: Ferling

Megbízó: Pécsi Tudományegyetem

  • Ezüst: OperaLive – Minden körülmények között az Operával

Pályázó: Opera

Megbízó: Magyar Állami Operaház

Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória:

  • Különdíj (speciális nyelvi relevancia): Ők Lapja

Pályázó: ACG

Megbízó: Vodafone

  • Különdíj (különleges ötlet): Mi változzunk, ne a környezet! – online nyereményjáték kampány

Pályázó: Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

Megbízó: Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

  • Arany: AVON Mellrák ellenes kampány, 2020

Pályázó: FleishmanHillard Café

Megbízó: AVON Cosmetics Hungary Kft.

  • Ezüst: Egy biztonságos otthonért

Pályázó: FleishmanHillard Café

Megbízó: IKEA Magyarország

  • Bronz: #Digitálisegészség az idősekért

Pályázó: Uniomedia Group

Megbízó: Magyar Telekom

Nemzetközi zsűri által legjobbnak ítélt kampányok:

  • Arany: Hoping for a better future

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: HEINEKEN Hungary

  • Ezüst: Esterházy History Competition

Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: Esterházy Hungary Foundation

  • Bronz: These Paws Need a Helping Hand

Pályázó: Lounge Group

Megbízó: Jófogás

Az Év PR-szakembere: Balatoni Zsófia

 

 

 

MEGOSZTÁS