Jövőkép és konfliktusok – Megrendelhető a PR Akadémia 2015 tanulmánykötete

2803

Megvásárolható a PR Akadémia 2015-ös előadásait tartalmazó könyv! A Sós Péter János és Szécsi Gábor szerkesztette Jövőkép és konfliktusok című művet e-mailben rendelhetik meg tőlünk az olvasni, tanulni vágyók.

PRA konyv borito 20152015 júliusában Pécsett tartottuk meg a II. PR Akadémiát. A háromnapos rendezvénysorozat keretein belül harminc előadáson és több kerekasztal-beszélgetésen is  lehetőségünk nyílt arra, hogy szakmánk jövőjéről, megoldandó problémáiról folytassunk gyümölcsöző párbeszédeket.

Akárcsak az első PR Akadémia esetében, Sós Péter János és Szécsi Gábor közös munkájaként, idén is megjelent a 2015-ös esemény előadásaiból álló, témáit tekintve hiánypótló szakmai kötet Jövőkép és konfliktusok, A Public Relations elmélete és gyakorlata címmel. A kötetben megtalálható a II. PR Akadémia tizenöt fontos előadása neves és elismert PR szakemberek tollából.

Ajánló:

A Magyar PR Szövetség – a Pécsi Tudományegyetem FEEK karával együttműködésben – második alkalommal rendezte meg Pécsett a nyári PR Akadémiát. A rendezvény azt vállalta magára, hogy útmutatást nyújt a PR elméletének és gyakorlatának folyamatos változásában. Különleges apropót is kínált ez az év: 25 éve alapították meg az első magyar PR-ügynökséget – az alapítója ott volt és beszélgetéseket vezetett az Akadémián –; és 25 éve alakult meg a Magyar Public Relations Szövetség is. A szervezők úgy döntöttek az „ezüstjubileum” alkalmából, hogy élnek az alkalommal, de nem múltba temetkezéssel, hanem éppen előre nézéssel. Mindössze egyetlen előadás foglalta össze az elmúlt 25 esztendőt, a többi a következő negyedszázaddal, vagy legalábbis annak ma belátható részével foglalkozott.
Nem volt kikerülhető korunk másik égető témája sem, a különféle társadalmi krízisek kezelése. A PR Akadémia idejében még nem uralta el a médiát az Európába érkező menekültek áradata, noha egyes előjelei már érezhetőek voltak. De a társadalmi válságok és a PR kapcsolata, a média viselkedése, valamint a közösségi média szerepe krízishelyzetekben olyan kihívás volt, amely elől tisztességes konferencia nem térhet ki. A PR Akadémia elvállalta a kihívással való szembenézést. Az Akadémia harmadik vezető témája a CSR volt. A nap folyamán sokan vitatták, hogy a CSR tulajdonképpen része-e a PR-nek: a társadalom szolgálata és környezet fenntartható kímélete csupán érintőlegesen kapcsolódik a PR-hez. Természetesen jelen kötetünkben nem kívánunk állást foglalni ebben a vitában, de azokat a tanulmányokat közöljük, amelyek a szűken vett CSR-en túlmutatnak, és komoly kommunikációs tanulságokkal szolgálnak.

A tanulmánykötetet már most megrendelhetik a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen!

A kötet ára: 3.200.- Ft. Átvehető személyesen – előzetes egyeztetés után – az MPRSz titkárságától, vagy megrendelhető postai szállítással is: ebben az esetben könyv árát és a postaköltséget (750 Ft) együtt, előre utalással az MPRSz bankszámlájára (16200151-18522457, Magnet Bank) várjuk!

 

MEGOSZTÁS