Így működik a PR a gyakorlatban, Magyarországon. Szemlézhető, megkóstolható, kipróbálható, továbbgondolható példák egy kommunikációs receptkönyvbe foglalva, Ferling Józseftől.
A Magyar PR Szövetség örökös tagja, a Pécsi Tudományegyetem címzetes docense az elmúlt néhány év tanulságos és szemléletes példáit gyűjtötte össze és rendezte kötetbe.
Ferling József, a FERLING kommunikációs ügynökség alapítója. A Nagy PR Receptkönyv című legújabb könyvében, rendhagyó módon mutatja meg, hogy hogyan működik a kommunikáció a gyakorlatban.
A 100 különböző projektet, esettanulmányt, megoldást bemutató könyv nem csak a szakmában dolgozóknak lehet érdekes, hanem az e pályára készülő egyetemi hallgatóknak is. Nem messziről vizsgálódó elemzés útján mutatja be a PR-t, hanem a mindennapos ügynökségi gyakorlatok mentén.
A bemutatásra kerülő receptek ugyanígy, ugyanilyen formában aligha főzhetők le még egyszer. Számos körülmény határozza meg a (leendő) pr-szakács munkáját, a sztorin, az üzeneten és a látványosságon kívül a közönség létszáma és összetétele örökös változó marad. Az alkalmazott technika azonban, vagy tán éppen ezért további ötletekre, friss megoldásokra sarkallja a gyakorló, vagy még tanuló pr-eseket.