Adatvezérelt Marketing – buzzword vagy mindennapi gyakorlat?

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2016. november 30-án ismét megszervezi DM Agytágító szemináriumát, a képzés során az adatvezérelt marketing megoldások minden területén jártasságot szerezhetnek a résztvevők. A program változatos, naprakész, egésznapos, és másfélórás, a Microsoft adatanalitikai és adatvizualizációs szoftverét, a power BI-t is bemutató műhelymunkával végződik. Most különleges, Black Friday akcióval jelentkezhet!

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ: A KERETEZÉS MŰVÉSZETE?

Füzesi Viktória összefoglaló írása a PR Herald oldaláról a Hisztéria Krízis Klub november 17-én tartott előadásai kapcsán:

A cikket itt olvashatja.

Tisztújító Közgyűlés: Az MPRSz új tisztségviselői

Tájékoztatásul közöljük, hogy a Magyar Public Relations Szövetség 2016. november 22-én tartott Tisztújító Közgyűlése alkalmával megválasztotta új tisztségviselőit.

2016-os kríziskörkép: hogyan mélyítik a válságot a konteóhívők?

A Média 2.0 blogbejegyzése az MPRSz évzáró Hisztéria Krízis Klubjában lezajlott beszélgetéseket foglalja össze. Mező Zsófia cikkét olvashatjátok.

Civil PR Díjat adtunk át a Front Page Communications-nek

Idén először díjazott civil szervezetet támogató pro bono kampányt a Magyar PR Szövetség (MPRSz).

Együttműködési megállapodást kötött a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH), valamint a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) között létrejött megállapodás célja, hogy támogassa a gazdasági versenyre irányadó jogszabályok és etikai normák tiszteletben tartására törekvő, azokat a vállalati gyakorlatba ültető szemlélet erősödését.

Sándor Imre PR-Díj: öt pályázat kapta meg idén az elismerést

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) kedden hirdette ki a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményét. Idén tizenöt pályázó összesen huszonnégy projektje indult a versenyen. Tizenkét pályamunka került shortlistre, melyek közül öt kommunikációs kampány érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Hírnévmenedzsment kategóriában 2016-ban nem ítélt meg díjat a zsűri.

Könyvajánlónk: A rendezvényszervezés abc-je

A PublicPress gondozásában megjelent KÖVES TAMÁS könyve, mely nem egy „száraz” tudományos megállapításokat összefoglaló kiadvány, hanem sokkal inkább egy segédlet, egy útmutatás, amely megtörtént eseményekkel példázva vezeti végig az olvasót a művészeti és céges rendezvények szervezésén, a tervezéstől egészen az operatív munkákig.

HISZTÉRIA KRÍZIS KLUB – 2016. november 17-én

November 17-én újra összeül a Hisztéria Krízis Klub. A Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs tagozatának visszatérő szakmai fórumán, aktuális, széles nyilvánosságot érintő eseteket elemeznek, alapvetően a kríziskezelés, kríziskommunikáció szemszögéből. A november 17-i eseményen 2 közelmúltban lezajlott esemény kommunikációját vizsgálják az előadók és a résztvevők együtt, majd a Tagozat tervezett kiadványáról is szó lesz.

PR Kávéházi Est + Sándor Imre PR-díj 2016

Az MPRSz idei utolsó rendezvénye két izgalmas programmal is várja az érdeklődőket. Az est folyamán adjuk át a 2016-os Sándor Imre PR-díj pályázat díjait, egy kerekasztalbeszélgetést során a zsűri tagjai beszámolnak az értékelő folyamat során szerzett benyomásokról, majd ezt követően bemutatkoznak a díjnyertes pályaművek rövid prezentációk keretében.