Kríziskommunikációs klub és tagozatgyűlés

Január 7-én ülést tart az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozata, amelyen értékeli az eddig elvégzett munkát, és átbeszéli a következő negyedév feladatait, vállalásait és a munkatervben közösen elhatározott célkitűzéseit.

Közzétettük a 2014. évi Sándor Imre PR-díj pályázatait

Az idei Sándor Imre pályázatra érkezett tizenhat színvonalas pályamunka anyagait közzétettük honlapunkon, a “Programok/Sándor Imre PR-díj/Sándor Imre PR-díj 2014 pályamunkák” oldalon.

 

 

 

Kormányzati CSR-prioritások és tervek az MPRSZ CSR Tagozati ülésén

A Magyar PR Szövetség CSR Tagozatának 2014. november 18-i ülésén Tölgyes Gabriella, a Nemzetgazdasági Minisztérium Foglalkoztatás-stratégiai Főosztályának vezető tanácsosa tartott előadást a vállalati társadalmi felelősségvállalásra vonatkozó kormányzati prioritásokról és cselekvési tervről. Az előadást a témakörhöz kapcsolódó eszmecsere követte az előadó és az ülés résztvevői között, ami remélhetőleg a hazai CSR-terület számára termékeny párbeszéd kezdetét jelenti a szakma és a kormányzat között.

Sándor Imre díjban részesültek a legjobb hírnév- és kommunikációs kampányok – Tizenhat elismerést adott át az MPRSZ zsűrije

Alapítása óta harmadik alkalommal adta át a Magyar PR Szövetség a legjobb hírnévmenedzsment és kommunikációs kampányoknak járó Sándor Imre díjat. Idén először kommunikációs ügynökségek mellett vállalatok is pályázhattak. A tizenkét pályázó összesen tizenhat munkát nyújtott be, melyből négy hírnévmenedzsment témájú, míg a többi PR, kommunikációs kampányokat bemutató anyag volt. A pályamunkák a kommunikációs feladatok kihívásainak széles tárházát vonultatták fel, olyan témákban, mint edukációs és felvilágosító célokat szolgáló kampányok, intézmények és webes felületek ismertségét növelő munkák, de egészen különös társadalmi felelősségvállalási célokat szolgáló pályamunkák is érkeztek.

Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.

Sándor Imre PR-díj 2014 díjátadója

Dij 2013 logoTájékoztatunk minden érdeklődőt, hogy a Magyar PR Szövetség idén harmadik alkalommal meghirdetett Sándor Imre PR-díj pályázatának díjátadójára 2014. november 25-én, a PR Kávéházi Este rendezvény keretében kerül sor a Mozsár Kávézó rendezvénytermében.

Díjátadó és PR Kávéházi Est: Technológia a PR szolgáltatásban

cofee-300x240Soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei Sándor Imre PR-díjakat. Az estén szakmai program is várja az érdeklődőket, az iMedia, a Neticle, a Maven7 és az Antavo képviselői beszélnek arról, hogy a technológiai megoldások hogyan segíthetik a PR-kommunikáció hatékonyságát és eredményességének mérését.

Beszámoló a „Reklámadó vs. társadalmi célú kommunikáció és reklámozás” témájú szakmai beszélgetésről

Nagy érdeklődést keltő témáról szólt a 2014. október 16-án megrendezett PR Kávéházi Estünk. A szakmai beszélgetésen, amelyre az Uránia Kávéház kellemes környezetében került sor, a résztvevők a társadalmi célú kommunikáció helyzetét vizsgálták vállalati, média, jogi és gyakorlati szempontból, és azt a kérdést boncolgatták, hogy a közelmúltban életbe lépett reklámtörvénynek milyen hatása lehet erre a kommunikációs területre.

Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014, a felelősen gondolkodók találkozója

A klímaváltozás hatásainak érzékelhető erősödése és kiváltó okai, különösen a pazarló fogyasztás szerepe áll a Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014, a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója fókuszában. A páratlan szakmai, társadalmi párbeszédnek keretet adó rendezvényre nem egészen két hét múlva kerül sor a Piac&Profit szervezésében, Láng István akadémikus, a Brundtland Bizottság tagja, László Ervin, a Budapest Klub alapító elnöke, világhírű filozófus, író és Juhász Árpád geológus fővédnöksége alatt.

Branding Popstars konferencia – a márkaépítés “újraindítása”

“A Branding Popstars tiltakozás a kommunikációs szakma elidegenedettsége, a közhelyek uralma és a valódi gondolatok kiforgatása ellen” – így jellemzi a november 18-ra meghirdetett konferenciát a szervező BrandTrend.