Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése

2932

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.

A felmérés kitöltői külön testre szabott összehasonlító elemzést (benchmarkot) kérhetnek, így részletes információkat kaphatnak saját call centerük működési paramétereiről az iparági átlagokhoz viszonyítva. A felmérés azokra a cégekre vonatkozik, amelyek egyidejűleg képesek több hívást indítani és fogadni, szervezetileg elkülönült, önálló Call Center területtel és megfelelő Call Center technológiával rendelkező egységek.

Az elkészült call center piackutatási tanulmányt a felmérésben közreműködő cégek megkapják, a kérdőívet kitöltők között a Call Center Akadémia előadásaira sorsolunk ki éves bérletet.

A kérdőív kitöltése az alábbi linkről elérhető, beküldési határidő november 25.:

https://rea.msvcs.kpmg.com/gqt/Entry/QuestionnaireEntry.aspx?QuestionnaireId=31769

A belépéshez szükséges adatok:
username: kpmg2014@kpmg.hu
password: Kpmg2014

Az eredményeket 2015. januárban publikálja a DIMSZ és a KPMG.

További információ a DIMSZ honlapján olvasható.

MEGOSZTÁS