Az Úttörők: Employer Branding Award 2015

5381

A MPRSZ idén nyáron alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. A vállalatok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg első alkalommal a Magyar PR Szövetség – hagyományteremtő céllal – az Employer Branding Awardot.

A szövetség hiánypótló kezdeményezést indított útjára az Employer Branding tagozattal, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.

Az Employer Branding Award pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul az Employer Branding hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2015 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül (intern), mind azokon kívül (extern). A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a tehetségekért, illetve specialistákért folytatott versenyben. Ez megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR kommunikációt követel meg, nem beszélve az egyedi, internet alapú kommunikációs csatornákról és megoldásokról. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak KKV és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding tagozatának vezetője.

A pályázati feltételek megtalálhatók itt. A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2015. december 31-ig várja a Szövetség. Az ország legnevesebb HR és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2016. január 31-ig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2016. februárjában várható.

Médiatámogató a Manager Magazin, együttműködő szakmai partner a HR Portál.  A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt, a pályázatok leadása szintén a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre beküldéssel lehetséges.

MEGOSZTÁS