Adatvezérelt Marketing – buzzword vagy mindennapi gyakorlat?

2233

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2016. november 30-án ismét megszervezi DM Agytágító szemináriumát, a képzés során az adatvezérelt marketing megoldások minden területén jártasságot szerezhetnek a résztvevők. A program változatos, naprakész, egésznapos, és másfélórás, a Microsoft adatanalitikai és adatvizualizációs szoftverét, a power BI-t is bemutató műhelymunkával végződik. Most különleges, Black Friday akcióval jelentkezhet!

agytagito-2016

Időpont: 2016. november 30. 09:00 – 16:45
Helyszín: Hermina Towers konferenciaterem, 1146 Budapest, Hermina út 17.

A szemináriumra az MPRSz tagjai partneri kedvezménnyel jelentkezhetnek!
(Partneri kedvezményes belépőjegy: 21.000 Ft + áfa/fő)

Black Friday alkalmából most 3 napig 50% kedvezménnyel jelentkezhet a képzésre!!! (10.500 Ft + áfa/fő)

Részletek: http://www.dimsz.hu/dmagytagito/

Előadások

09:00 – 09:15 Érkezés, regisztráció
09:15 – 09:30 Köszöntő, bevezető
09:30 – 10:00 Közösségi média és tartalommarketing
Juhász György, Tartalomgyár    
10:00 – 10:30 Instagram körkép 2016
Boroznaki Gergő, Crane 
10:30 – 11:00 Telefonos ügyfélszolgálat – költséghely vagy profitforrás?
Kovácsházy Dénes, Multicom

Kávészünet

11:15 – 11:45 Emailmarketing: célcsoport-szegmentáció és automatizálás
Dely Gábor, d-code 
11:45 – 12:15 Nem digitális küldemények célhoz érkezése
Róka László, Magyar Posta / MPL  
12:15 – 12:45 Hűségprogramok
Huszics György, Crane

Ebédszünet

13:30 – 14:00 Az új adatvédelemi szabályozás hatása a gyakorlatra
Dr. Domokos Márton, CMS Cameron McKenna
14:00 – 14:30 Adat-alapú mobilmarketing megoldások
Krizsán-Kis Anett, Origo
14:30 – 15:00 Big data és analitika
Szávuly Krisztián, Microsoft    

Kávészünet

15:15 – 16:45 Kiscsoportos foglalkozás: demók és esettanulmányok a data science világából
Előadók egyeztetés alatt
16:45 Rendezvény zárása
A programváltozás jogát fenntartjuk!

Mentés

Mentés

MEGOSZTÁS