„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

534

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója. A szakembert épp most választották a Marketing Summit konferencián a TOP 10 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó közé, a listán a kiemelkedő 2. helyen, ami egyfajta bizonyítéka annak, hogy súlya van annak, amit tesz, amit mond. Mi most a hamarosan megjelenő, általa menedzselt PR Trendriportról, a kommunikációs szakma aktuális kihívásairól, a PR szakemberhiány okairól, a PR mérhetőségéről beszélgettünk. De az is kiderül, mit kívánna egy jó tündértől.

– Egy hónap múlva érkezik a PR Trendriport, amely a Magyar PR Szövetség kezdeményezésére készül el. A projektnek te vagy a felelőse indulása óta, mint a szervezet alelnöke. Miért most éreztétek szükségesnek a szövetségben egy ilyen átfogó szakmai kiadvány megalkotását?

– Közel két éve új elnöksége van az MPRSZ-nek, szerettük volna revitalizálni az egész szakmát, és sokkal széleskörűbbé tenni a szövetséget, demokratizálni a működését. Szükség volt ehhez olyan mérföldkő-jellegű projektekre, amelyekkel a tagság számára nyújtunk valamit, ugyanakkor magának a szektornak az erejét megmutatják, és mindenkinek üzletileg is hasznosak lehetnek. A trendriport ötlete tőlem jött, de vannak erre nyilván nagyon jó külföldi példák is.

Teljes interjú a DigitalHungary oldalán olvasható.

MEGOSZTÁS