A Positive Adamsky csapata képviseli Magyarországot a Next Generation PR versenyen

262

Második alkalommal szerveztük meg az ICCO (Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet) által meghirdetett globális PR verseny előselejtezőjét, amelyre bármely 35 év alatti PR szakember jelentkezhetett. Az idei megmérettetésen a Coca-Cola Magyarország egy valós kommunikációs feladatára kellett megoldást szolgáltatniuk a csapatoknak. A legjobbnak a Positive Adamsky csapata, Gesztesi Anna és Kanicsár Ádám bizonyultak.

13 csapat indult az előselejtezőn, akik reggel, online formában ismerték meg a briefet, majd délután személyesen kellett prezentálniuk a Telekom székházában a koncepcióikat, illetve válaszolni a zsűri kérdéseire. A 6 fős szakmai zsűri ezt követően értékelte a pitch-eket és hirdette ki a három nyertes csapatot:

  1. Positive Adamsky – Gesztesi Anna, Kanicsár Ádám
  2. PRomance – Sosztarits András, Vető Dániel
  3. Egy csipet (só) – Tóth Szilvia, Benyovszky Ádám Barnabás

Nagy örömünkre szolgál, hogy az ICCO tagjaként mi szerveztük meg a Next Generation PR verseny előselejtezőjét. Szakmai szervezetként igyekszünk lehetőséget biztosítani a fiatalabb generáció bevonására, hiszen létszámban ők dolgoznak legtöbbet a PR szakmában. Reméljük, hogy ez a verseny érdekes kihívás nekik, büszkeség és tapasztalat a munkahelyeiknek és a győztes csapat pedig nemzetközi környezetben is megméretheti magát” – mondta Sztaniszláv András, szövetségünk elnöke.

A szakmai zsűri minden tagja, azaz Varga-Nagy Eszter a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője, Panulin Ildikó, a Szerencsejáték Zrt. vállalati kommunikációs főosztályvezetője, Németh Flóra, a Magyar Telekom kommunikációs szakértője, Kőszegi András, márkatanácsadó, Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség, alelnöke és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke egyaránt felajánlotta a verseny résztvevőinek, hogy mentorként bármikor szívesen látják el őket tanácsokkal.

A fiatal szakambereknek a Coca-Cola egy valós kommunikációs problémájára kellett megoldási javaslatokat tenniük, így a feladat jelenleg még nem publikus. Ettől függetlenül Varga-Nagy Eszter a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője is megosztotta a verseny kapcsán a tapasztalatait: „Az a szakmai felkészültség és jó értelemben vett laza magabiztosság, ami sugárzott minden csapatról, mégha utólag többen is mesélték, hogy izgultak; fantasztikus energiákat hozott a terembe. Hálás vagyok, hogy részese lehettem annak a folyamatnak, hogy miként választunk a nemzetközi versenybe küldötteket. Ezen felül megerősített abban is, hogy a mi szakmában lehet eredeti ötletet és megoldásokat hozni mind társadalmi, mind márkareputációs témákban, sőt akár komoly kihívásokra is. Nagyon remélem, hogy jövőre is találkozunk sok tehetséges fiatallal.”

A Next Generation PR Word Cup nemzetközi döntőjét 2022. november 7-10. között szervezi az ICCO, ahol egy civil szervezet problémájára kell kommunikációs választ adniuk a fiatal PR szakembereknek. A kidolgozott koncepciót egy maximum 10 oldalas prezentációban és egy 3-5 perces videóban kell bemutatniuk a csapatoknak. Ezt követően november 16-án hirdetik ki a nyertes csapatot, aki részt vehet a 2023-as ICCO Global Summit-on, továbbá bekerülnek az ICCO fiatalokat összefogó elnökségébe is.

MEGOSZTÁS