2016-ban öt pályázat érdemelte ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre Pr-Díját.

Idén tizenöt pályázó összesen huszonnégy projektje indult a versenyen és a zsűri döntése alapján összesen tizenkét projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.  Öt kommunikációs kampány érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Hírnévmenedzsment kategóriában 2016-ban nem ítélt meg díjat a zsűri.

Sándor Imre PR-díj 2016 nyertes pályázatait a projekt nevére kattintva tekintheti meg:

(minden díjazott kommunikációs kampány kategóriában indult)

Chio Mozdulj Gamer (Pályázó: Avantgarde Group)

OTP Nyugdíjpénztár – „Nem dolgozhatsz örökké!” kampány (Pályázó: Café PR, társpályázó: Café Communications)

Fusion Vizijóga kommunikációja (Pályázó: NeoNoir Kommunikációs Kft.)

Az influenza busz – Oltási kampány (Pályázó: Uniomedia Communications)

Civilek a 2017-es költségvetésről (Pályázó: X Kommunikáció Központ Nonprofit Kft.)

További információ: MPRSz titkárság (titkarsag@mprsz.hu)