Sándor Imre PR-díj: négy pályázat kapta meg idén az elismerést

86

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tegnapi napon kihirdette a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményeit. Idén tizenöt pályázó összesen huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.

SI 2017 díjak

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak.
Az öttagú szakmai zsűri az eredményt egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: az alapkoncepció értékelése, illetve a szakmai eszköztár kiválasztása; a kommunikációs üzenetek megfogalmazása; az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján két kategóriában összesen 11 projekt került shortlistre.
„A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során: 2017-ben a 25 pályázat közül 4 projekt érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Örömünkre szolgált, hogy az elmúlt évek sorába illően ismét szép számban indultak az MPRSZ pr-díjáért, bízunk benne, hogy ez tendencia kitart a jövőben is. Idén is érdekes megvalósításokkal találkozhattunk, melyek közül 11 pályázat került a döntőbe, ám a kommunikációs szakma különböző területeiről érkező szakemberek számára a négy díjazott nyújtott kiemelkedőt” – mondta el a zsűrizés tapasztalatait összegezve R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bodó Teodóra a Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője, Bruck Gábor a Sawyer Miller Group vezetője, Maczelka Márk a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője és Puskár Krisztián a Kreatív szerkesztője.

Sándor Imre PR-díj 2017 díjazottak, shortlistre kerültek

2017-ben Sándor Imre PR-Díjat kapott:
(ABC sorrendben a pályázók nevei szerint)

Kommunikációs kampány kategóriában:
•    Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!  
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank
•    KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi
•    Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment kategóriában:
•    Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlistre kerültek:

Kommunikációs kampány
•    Helló Soroksár!
pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA
•    OTP Mobilfizetés – NFC Kommandó
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank
•    #mutimithallgatsz    
pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus
•    Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért
pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata
•    Odapörköltünk a fiataloknak
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment
•    Ingatlancsütörtök
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont
•    Az ötödik évszak    
pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület

A díjnyertes pályázatokat hamarosan megtekinthetők lesznek az MPRSz honlapján.

További információ: MPRSz titkárság

MEGOSZTÁS