Sándor Imre PR-Díj 2018: 10 pályázat került shortlistre

173

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre összesen 17 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától és az ACG Pro-tól (4-4 db), de több anyaggal pályázott a Ferling, a La Communications és a SAKKOM Interaktív is (2-2 db). A pályázatok közül 13 érkezett kommunikációs kampány, míg 4 érkezett Hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri döntése alapján ezek közül összesen 10 nevezés került shortlistre (8 kommunikációs kampány, 2 hírnévmenedzsment kategóriában).

Az eredményhirdetésre és az ünnepélyes díjátadóra 2018. december 13-án 18 órától kerül sor a Budapest Music Centerben. A díjátadó részletes programját az MPRSZ később teszi közzé.

A Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja. A zsűri tagjai Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató), Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője), Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető), Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő) és Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).

Shortlistre került pályamunkák:

Kommunikációs kampány:

  • Abbvie Hepatitis C kampány

Pályázó: ACG Pro
Megbízó: Abbvie Kft.

  • A láthatatlan gyilkos nyomában

Pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Szerelvénybolt Kft.

  • A Munka Nem Várhat

Pályázó: Cafe PR
Megbízó: OTP Egészségpénztár

  • #énjövőm

Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Coca-Cola HBC Magyarország

  • MEKH Energiakövetek 2017

Pályázó: Open Communications
Megbízó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

  • Senior Gamer kampány

Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

  • Tüsszentő citylight Influenza kampány

Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi-Aventis Zrt.

  • UNICEF gyerekhang – Kampány a gyerekek világnapján 2017. november

Pályázó: La Communications
Megbízó: UNICEF Magyarország

Hírnévmenedzsment:

  • E.ON Vigyázz a madárra! hackathon

Pályázó: ACG Pro
Megbízó: E.ON Hungária

  • Nyisd ki a szánkat!

Pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: SAKKOM Interaktív

További információ: titkarsag@mprsz.hu

 

MEGOSZTÁS