Kezdőlap Sándor Imre PR-díj 2015 pályázatok

Sándor Imre PR-díj 2015 pályázatok


MPRSZ_SI_dij_2014_logoRekordszámú nevezés: tizenegy pályázó összesen huszonhat projektje indult a versenyen. Húsz pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül hét érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.

A díjazott és shortlistre jutott pályamunkák anyagai az alábbiakban felsorolt linkekről tölthetők le (kategóriánkénti bontásban, pályázó szerint betűrendi sorrendben).

 

Díjazottak – Sándor Imre PR-díj 2015:

 

Hírnévmenedzsment kategória:

Avantgarde Public Relations Kft.: Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja (pályázat) és mellékletek

 

Kommunikációs kampány kategória:

LA Communications: Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése (pályázat) és mellékletek

Uniomedia – PHD HUNGARY: Domestos, a fertőtlenítés csodái

PS:PRovocative: Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon (pályázat) és prezentáció

SAKKOM Interaktív Kft.: Minden perc értékes! – A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya (pályázat), melléklet és pressbook

SAKKOM Interaktív Kft.: #mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép

Café PR – NNG: NNG SZülinApp (pályázat) és prezentáció

 

Shortlist – Sándor Imre PR-díj 2015:

 

Hírnévmenedzsment kategória:

SAKKOM Interaktív Kft.: Hello bullshit nélküli világ! (pályázat) és melléklet

Lounge Communication: Karfiolfül – A birkózás szerethető oldala (pályázat) és melléklet

K&H Csoport – Well PR: K&H gyógyvarázs mesedoktorok – egy jól menedzselt CSR program hatása a vállalati hírnévre (pályázat) és bemutató

SAKKOM Interaktív Kft.: Kis lépések, nagy örömök – A segítségnyújtás közös öröme egy telekommunikációs vállalatnál (pályázat) és melléklet

 

Kommunikációs kampány kategória:

Lounge Communication: A magyar Indiana Jones-ok (pályázat) és melléklet

PS:PRovocative: Az e-pénz és a Barion bevezetése Magyarországon (pályázat) és melléklet

Avantgarde Public Relations Kft.: Burger King Brutálfutás 4.0 beharangozó kampány

Uniomedia: Coca Cola „I love Duna” CSR kampány 2015

Uniomedia – MEC: Nestlé az egészséges gyermekekért kampány

Uniomedia – PHD HUNGARY: NN Életút program

SAKKOM Interaktív Kft.: Randstad Award – Munkaadói márkák versenyben (pályázat) és prezentáció

Uniomedia: Sanofi túraösvény – Út az egészséghez

Uniomedia – ACG: Soproni Jóleső Segítség program

 

További információ: MPRSz titkárság (titkarsag@mprsz.hu)