November 7-én tadtuk a Sándor Imre PR-díj 2013. pályázatunk nyerteseinek a szakmai elismerést jelentő okleveleket. A pályázat feltételei az alábbi linken, a tovább gombra kattintva olvashatók.
A 2013. évben a Sándor Imre PR-díj pályázaton nyertes ügynökségek és elismerést érdemlő munkáik:
-
Sky Marketing ügynökség – Hírnévmenedzsment kategóriában, FMCG iparágban, a “A COOP márka építése” c. munkájával;
-
Avantgarde PR ügynökség – Kommunikációs kampány kategóriában, az internet/egyéb iparágban, a “Vatera Gyűjtőszenvedély” c. munkájával;
-
Brandvantage Kommunikációs Tanácsadó ügynökség – Kommunikációs kampány kategóriában, a Non-profit/civil szférában, a “Miss Colours Hungary 2012 – Az első magyar kerekesszékes szépségverseny” c. munkájával;
-
Petrányi&Széll Provocative Communications ügynökség – Hírnévmenedzsment kategóriában, telekommunikáció/IT iparágban, a “Hírnévmenedzsment a G Data számára” c. munkájával;
-
Sakkom Interaktív online marketing + pr ügynökség – Hírnévmenedzsment kategóriában, energiaiparban, a “PR csőre töltve” c. munkájával;
-
Strategic Scope Kommunikációs ügynökség – Kommunikációs kampány kategóriában, non-profit/civil szférában, a “Találkozópont program” c. munkájával
érdemelték ki a szakmai elismerést.
Gratulálunk a nyerteseknek!