PR Kávéházi Est: Reklámadó vs. társadalmi célú kommunikáció és reklámozás

1793

cofee-300x240


2014. október 16., 18 óra:

A beszélgetés résztvevői a társadalmi felelősségvállaláshoz, azaz a CSR-hez köthető kommunikáció és társadalmi célú kommunikáció helyzetét vizsgálják. A téma szakértői vállalati, média, jogi és gyakorlati szempontból közelítik meg a hazai társadalmi célú kommunikáció helyzetét és azt a kérdést, hogy a közelmúltban életbe lépett reklámtörvénynek lehet-e, lesz-e hatása rá. A beszélgetés kitér majd olyan dilemmákra is, mint a cégek által kommunikációra fordított költségek csökkentésének következményei a társadalmi célú kommunikációra, de arról is lesz szó, hogy mi jellemzi a legjobb gyakorlatokat, a jó CSR kommunikációt.

Vendégeink:
Dr. Buday-Sántha Andrea – az MRPSZ Jogi és Etikai Bizottságának elnöke, reklámjogi szakértő
Jakab Ádám – RTL Klub Hírigazgatóság, Fókusz főszerkesztő
Pogány Éda – Coca-Cola HBC AG cégcsoport, fenntarthatósági kommunikációs igazgató
Dr. Radácsi László – BGF, Pénzügyi és Számviteli Kar, tudományos főmunkatárs, CSR szakértő
Sas István – Balázs Béla díjas filmrendező, reklámpszichológus
Petrányi-Széll András – szociálpszichológus, a PS:PRovocative pr-ügynökség társtulajdonosa és az MPRSZ alelnöke

A beszélgetést Sárosi Péter, a PublicPress kommunikációs ügynökség stratégiai igazgatója, az MPRSZ örökös tagja moderálja.

Időpont: 2014. október 16. csütörtök, 18:00
Helyszín: Uránia Kávéház (az Uránia Mozi galériáján, 1088 Budapest, Rákóczi út 21., www.uraniakavehaz.hu)

A részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. A fogyasztását minden résztvevő maga fizeti. A részvételi szándékot október 15-ig kérjük válasz e-mail-ben jelezni a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen.

REGISZTRÁCIÓ

Üdvözlettel:
MPRSZ elnökség

MEGOSZTÁS