Piac és Profit Konferencia: Brandépítés – 2018

162

A Piac és Profit konferenciasorozatának következő, az MPRSz szakmai támogatásával zajló állomása a Brandépítés 2018 című esemény, mely a cégmárka és a hírnév alakításának, a jó hírnév megtartásának módszereit tárja az érdeklődők elé. A szervezők és az MPRSz előadói december 13-ára várják az érdeklődőket a The Experience Center-ben!

Brandépítés -2018

Híres legyél, ne hírhedt!
Időpont: 2018. december 13. (csütörtök) 9.30 –16.30
Helyszín: Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

A trendi brand 2018-ban is a bevételnövelésről szól, csak másként.
Ha nem figyelünk oda, pillanatok alatt elromlik a hírünk.

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

Miről szólunk?
Brand a lelke mindennek! Különösen a mai világban, ahol a szabad véleménynyilvánítás
terepe az internettel, social mediával rendkívüli méretűvé és összetetté vált. Ahol a
szubjektív érzések, és tapasztalatok könnyen felülírják a tényeket, adatokat. A cégek
vezetőinek, arcainak kommunikációs szakembereinek, de valamennyi munkatársnak
meg kell tanulnia nem csak a brandet építeni, ami az egyik legfontosabb bevételszerző
érték, hanem megtartani, figyelni, óvni védeni is.
Ismerje meg a legjobb szakértő előadóink jóvoltából a sikerességhez nélkülözhetetlen
brandépítési, megtartási technikákat.

Kiknek szólunk?
Várjuk a cégvezetőket, döntéshozókat, a PR-, és kommunikációs szakembereket,
marketingvezetőket!

Kiemelt témák

  • A trendi brand 2018-ban.
  • Branded stories. Tanulj másoktól!
  • Mennyi profitot hozhat egy jó brand?
  • Megtartóerő és a vállalati önismeret.
  • A kommunikáció szerepe a kisvállalati márkaépítésben.
  • Te vagy a márka! Építsd és kommunikáld!
  • Híres vagy hírhedt akarsz lenni? Nem mindegy!
  • A szerepléssel járó stressz leküzdésének technikái.
  • Így építsd a márkád a social mediában!
  • Be Glocal! Employer Branding testre szabva.
  • Hírhedtből elfogadottá. Brand-visszaépítés krízis után.
  • A kommenteket tessék komolyan venni!
  • Hogyan terjednek a pletykák? Jóra is lehet használni.
  • Brandkommunikációs eszköztár és felhasználása – bentről kifelé!
  • Legyünk jóba a sajtóval! A PR felértékelődése.
  • A brand-életérzés. Az érzelmek meghatározó szerepe.
  • Az etikus üzleti magatartás felértékelődése.

Felkért előadók
Borbély László executive coach, tréner, SPA Tudásbázis Kft., Bőhm Kornél tagozatvezető, MPRSZ Kríziskommunikáció, Demcsák Mária az Üzleti Etikai Díj alapítója, Ferling József alapító, Ferling Ügynökség, Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft., Kádár Balázs tagozatvezető, MPRSZ Employer Branding, Kovács Eszter ügyvezető, Skilltogo Kft., Lakatos Zsófia elnök, MPRSZ), Mészáros Róbert branding tanácsadó, Brandbirds, Mezriczky László vállalati kommunikációs szakértő, Ispiro Consulting Kft., Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft., Szvetelszky Zsuzsa pletykakutató, Ispiro Consulting Kft.,Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute, Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna ügyvezető, Brandtrend


További felvilágosítás és információ:
Tel.: (1) 239 – 9597 E-mail: konferencia@piacesprofit.hu

MEGOSZTÁS