Október 12-én Piac és Profit KKV-Akadémia: Brandépítés 2017

220

Október 12-én a Piac és Profit KKV-Akadémia újabb állomásához érkezik. Az egész napos rendezvény ezúttal a brandépítési trendeket mutatja be az érdeklődőknek. Október elejéig early bird árakon lehet regisztrálni, s szakmai támogatásunkért cserébe az MPRSz-tagok egészen a rendezvény napjáig kedvezményes áron regisztrálhatnak.


A profitfókuszú branding titkai

Időpont: 2017. október 12.  10.00–¬16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center, Konferenciaközpont (15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet)

Kötetlen beszélgetések, előadások, szakmai viták, dilemmák, válaszok
Keynote speaker: Serényi János

Miről szól?
A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. A márkahűség, -szeretet szerepe az ügyfél megszerzésében és megtartásában alapvető cégstratégiai tényezővé vált. Jelentősége erősen felértékelődött a piaci versenyben. Előadóink, a beszélgetés résztvevői széles áttekintést adnak az új trendekről és gyakorlatokról.

Kinek hasznos?
Cégvezetőknek, döntéshozóknak, a PR-, és kommunikációs vezetőknek, marketingvezetőknek, csapatépítéssel foglalkozóknak.

Kiemelt témák
•    Napjaink márkaépítési trendjei. Gyökeres szemléletváltás.
•    Sikeres márkaépítés a tömegigények egyénre szabásával.
•    Más kárán tanul az okos márkaépítő. Meghökkentő bukások.
•    A nagyok eszköztára kkv-kra szabva.
•    Mitől lesz szuper egy magyar márka?
•    Az önbizalom hatása a vállalati márka sikerére.
•    A jó personal brand titka.
•    A hitelesség, az etikus viselkedés felértékelődése.
•    A brand szerepe a cég stratégiájában.
•    A cég kulcsszereplőinek meg kell tanulnia prezentálni!
•    Kell a sztori!  A sztorytelling nem csak divat.
•    A márkaépítés és a cégkultúra szoros kapcsolatban.
•    Az Y és a Z generáció „márkagyártó” szerepe.
•    Márkaépítés és rombolás a közösségi médiában.

Felkért előadók
Serényi János (Mc Cann Erickson Budapest), Pápay Zoltán (Allianz Hungária Zrt.), Varga Zoltán (PopGroup Reklámügynökség), Süle-Szigeti Attila (Start Traks Coaching), László Géza (Superbrands), Juhász Péter (Önbizalom Akadémia), Lovász Károly (KAV Hungária Kft.), Jagodics Tamás (Cégmenedzser Szoftver Kft.), Mészáros Zsolt (Értéktrend Consulting), Borbély László (SPA Tudásbázis Kft.), Kisbenedek Dániel, az Y-generáció képviselője, Mészáros Róbert (BranbdBirds), Tasnádi Dávid

Lásd bővebben előadókkal a programpontra kattintva

Early bird kedvezményes regisztráció október elejéig!

Szakmai támogató

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597                                              
E-mail: konferencia@piacesprofit.hu

 

MEGOSZTÁS