Megtartotta második ülését az Employer Branding Tagozat operatív munkacsoportja

1867

Megtartotta második ülését az MPRSZ Employer Branding Tagozatának operatív munkacsoportja.

A januári alakuló ülés fő témái a 2016-os munkafeladatok meghatározása és priorizálása, illetve az Employer Branding definíció szakmai ajánlásként való elfogadása volt. A második ülésünkön olyan témák kerültek feldolgozásra, mint a PROVIDENT Employer Branding stratégiájának szakmai bemutatatása, az Employer Branding Award győztes pályázatainak megvitatása és a munkáltatói márkaépítési stratégia előtt szükséges status analízis meghatározása.

Munkacsoport EBT

A munkacsoport következő, áprilisi ülésén a HR és a kommunikációs feladatok tudatos összehangolásának definiálása és rögzítése lesz a téma.

Mellékelve található az operatív ülés jegyzőkönyve és az elfogadott Employer Branding Analízis irányelv részletes leírása.

Köszönet a helyszínért a PROVIDENTNEK és várjuk a következő ülést a Groupamánál!

 

MEGOSZTÁS