Megtartotta második ülését az MPRSZ Employer Branding Tagozatának operatív munkacsoportja.
A januári alakuló ülés fő témái a 2016-os munkafeladatok meghatározása és priorizálása, illetve az Employer Branding definíció szakmai ajánlásként való elfogadása volt. A második ülésünkön olyan témák kerültek feldolgozásra, mint a PROVIDENT Employer Branding stratégiájának szakmai bemutatatása, az Employer Branding Award győztes pályázatainak megvitatása és a munkáltatói márkaépítési stratégia előtt szükséges status analízis meghatározása.
A munkacsoport következő, áprilisi ülésén a HR és a kommunikációs feladatok tudatos összehangolásának definiálása és rögzítése lesz a téma.
Mellékelve található az operatív ülés jegyzőkönyve és az elfogadott Employer Branding Analízis irányelv részletes leírása.
Köszönet a helyszínért a PROVIDENTNEK és várjuk a következő ülést a Groupamánál!