Kezdőlap Employer Branding tagozat Megtartotta második ülését az Employer Branding Tagozat operatív munkacsoportja

Megtartotta második ülését az Employer Branding Tagozat operatív munkacsoportja

Megtartotta második ülését az MPRSZ Employer Branding Tagozatának operatív munkacsoportja.

A januári alakuló ülés fő témái a 2016-os munkafeladatok meghatározása és priorizálása, illetve az Employer Branding definíció szakmai ajánlásként való elfogadása volt. A második ülésünkön olyan témák kerültek feldolgozásra, mint a PROVIDENT Employer Branding stratégiájának szakmai bemutatatása, az Employer Branding Award győztes pályázatainak megvitatása és a munkáltatói márkaépítési stratégia előtt szükséges status analízis meghatározása.

Munkacsoport EBT

A munkacsoport következő, áprilisi ülésén a HR és a kommunikációs feladatok tudatos összehangolásának definiálása és rögzítése lesz a téma.

Mellékelve található az operatív ülés jegyzőkönyve és az elfogadott Employer Branding Analízis irányelv részletes leírása.

Köszönet a helyszínért a PROVIDENTNEK és várjuk a következő ülést a Groupamánál!

 

hirdferling