Kezdőlap Employer Branding tagozat Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

Hazánkban is egyre több közepes- és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket.  A vállalatok, mint munkáltatók megkülönböztetésének egyre elengedhetetlenebb a szerepe a tehetségekért folyó versenyben. A megfelelően tudatos Employer Branding stratégia alkalmazása a munkavállalók elkötelezettségét is jelentős módon növeli, így csökkentve a fluktuációt. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az MPRSZ elnöksége döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról.

A megalakult új tagozat célkitűzései között szerepel többek között az Employer Branding fogalmának egyértelmű definiálása, az Employer Branding tevékenység mérhetőségének kidolgozása és hozzájárulásának kimutatása a vállalat profittermelő képességéhez, a kommunikációs- és HR szakma közelítése a két szakterület közti összefüggések jobb megértése érdekében, az Employer Branding fogalmának és alkalmazásának elterjesztése a közepes vállalatok körében is.

„Az új tagozat bővíti az MPRSZ már meglévő szolgáltatási portfólióját, amely lehetőséget biztosít minden közepes- és nagyvállalat, érintett szakember, érdeklődő csatlakozására és a közös munkában való aktív részvételre. Az Employer Branding tagozat hiánypótló, hiszen szövetségi szinten ezzel a speciális határterülettel eddig nem foglalkoztak. A megalakuló tagozat segítséget nyújt a best practice esetek terjesztésében, munkáltatói márkaépítés tanácsadásban, Employer Branding stratégiák megvalósításában.” – hangsúlyozta Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke.

Az MPRSZ Employer Branding tagozata még ebben az évben a HR Portállal közösen külön tematikus felületet alakít ki, meghirdetésre kerül az Employer Brand Award, amely a legjobb hazai gyakorlatokat díjazza, valamint PR Kávéházi estek és workshopok is várhatóak a témában.

A tagozat vezetését Kádár Balázs, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnere látja el, aki csaknem 15 évet dolgozott regionális és multinacionális közepes- és nagyvállalati környezetben közép- és felsővezetőként. Legutóbbi munkahelyén, a kecskeméti Mercedes-Benz autógyár (Daimler AG) kommunikációs igazgatójaként felelt a vállalat teljes HR kommunikációjáért.

hirdferling