Kezdőlap Hírek Marketingkommunikációs trendek – 2016: Klasszikus marketing új értelmezésben

Marketingkommunikációs trendek – 2016: Klasszikus marketing új értelmezésben

693

A Piac és Profit KKV Akadémia 2016 nevű rendezvénysorozatának nyári programja a marketingkommunikációs trendekkel foglalkozik. A Marketingkommunikációs trendek 2016 egész napos rendezvényén kommunikációs szakemberek előadásain túl szakmai konzultációra és személyes tanácsadásra is lehetősége nyílik a résztvevőknek. A rendezvényre az MPRSz tagjai kedvezménnyel regisztrálhatnak!

mkt

A tankönyvekben megtanult klasszikus marketinget újra írta a gyakorlat. A sikeres cégek marketingtechnikái ma egészen mások, mint akár pár évvel ezelőtt. A „marketingkommunikáció” a legmegfelelőbb elnevezés a mai gyakorlatra.  A konferencia előadói bemutatják a modern üzleti életben ma sikereket, bevételt hozó gyakorlatokat. Csak közvetlenül vagy közvetve üzleti hasznot hozókkal foglalkozunk. Mert a marketingnek csak így van értelme.

Ezúttal kihagyjuk a social médiát és az értékesítési technikák változását (külön konferenciatéma). De minden más terítékre kerül.

Marketingkommunikációs trendek – 2016
Klasszikus marketing új értelmezésben
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. május 12. (csütörtök) 10.00−15.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 A marketing útja a marketingkommunikácóig.  Átfogó kép a marketing megváltozásának konkrétumairól, okairól és a gazdasági szereplők igényeihez igazodásáról.
Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke

10.30−10.50 A PR – Public Relations  reneszánsza. A megújult PR paraméterei. Krízis-, küldetéskommunikáció, sajtókezelés, lejárató kampány kezelése, jó hírnév megtartása, visszaszerzése.
Előadó: Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke

10.50−11.20 A 21. század hozta új kommunikációs feladatok. A kommunikáció felértékelődésének okai.
Előadó: dr. Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum (World Communications Forum Davos) társelnöke, a Capital Communications ügyvezető igazgatója

11.20−11.40 Új trendek a márkaépítésben. A verbális és vizuális elemek összhangjának ereje a forgalomnövekedésben.
Előadó: Varga Ferenc kreatív direktor, BrandControl

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.30 A honlap, mint marketingkommunikációs eszköz. A jó honlap tartalma, olvasóbarátsága, látványa, tartalma, funkciója a cég marketingjében.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

12.30−12.50 Reklám, hírlevél, adatbázis és fogyasztóvédelem. Szigorú törvények a fogyasztók védelmében. Mit lehet mondani, írni, ígérni?  Hogyan lehet törvényesen kommunikálni?
Előadó: Dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd

12.50−13.10 Marketingtervezés a XXI. századi marketingkommunikációban. Írott marketingterv, előre átgondolt, tudatos ütemterv alapján működő marketingstratégia, mint a sikeresség kulcsa. Esettanulmányok.
Előadó: Miklovicz Norbert Kkv-marketing szakértő, Marketing 112.

13.10−13.30 Egyre nagyobb szelet a tortából. Az online reklámbüdzsé. Erősen változó hirdetési szokások és mérhető eredményesség. Online hirdetési stratégia és eszköztár a kkv-k életében. Online hirdetési megoldások és ezek hatékony felosztása egy-egy kampány tervezése során.
Előadó: Varga Dániel az ADS Interactive portfólió és pénzügyi igazgatója

13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00−14.20 Tartalommarketing. Minőségi tartalom és a hirdetői igények összehangolása, szakértői szerepkör kiépítése, hasznosítása.
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

14.20−14.40 A hírlevél és adatbázis funkciója a marketing eszköztárában. Ügyfélmarketing és hírlevél összekapcsolása. Tartalommarketing a hírlevéllel. A fókuszcsoportos elérés előnyei a nagylistákkal, nagy tömegekkel szemben.
Előadó: Damjanovich Nebojsa CEO, Senpai Consulting Kft.

14.40−15.00 Termékmarketing. A csomagolás hatása, jelentősége. A küldetéskommunikáció és a termékmarketing összekapcsolása. Milyen marketingkommunikáció a nyerő a hatalmas versenyben, hangzavarban?
Előadó: egyeztetés alatt

15.00−15.20 A látványközpontúság világa. Mi vonzza az olvasót a mai világban. A látványelemek funkciója, az azokkal élés technikái. A kép és tartalom aránya és egymásra hatása. Új látványmarketing-technikák.
Előadó: Mészáros Róbert ügyvezető, Látványügynökség

15.20−15.40 A jó szöveg. A marketinganyagok szövegeinek alapszabályai. A mai olvasó ízlése és a saját stílus, mondanivaló egysége. Esettanulmányok a menő és rossz szövegezésekre.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, marketingszoveg.com

15.40−16.00 Konzultáció az előadókkal

15.30−16.00 Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével).
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.

Az MPRSZ partnereinek a részvételi díj: 10.000 Ft+Áfa. (A kedvezményre jogosító kódot kérje a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen.)
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

Regisztráció

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : konferencia@piacesprofit.hu

hirdferling