Magyar Marketing Fesztivál 2015

2443

Január 29-én kerül sor a kis- és középvállalkozások számára második alkalommal szervezett szakmai fórumra, mely a várható trendek áttekintésével nyitja meg a 2015-ös üzleti évet, azzal a céllal, hogy gyakorlatias szakmai tanácsokat, jól alkalmazható információt nyújtson a kkv-k vezetői, döntéshozói, marketingesei és értékesítő kollégái számára.

Magyar Marketing Fesztivál 2015A II. Magyar Marketing Fesztivál résztvevői 14 előadó szakmai előadásain értesülhetnek az új marketingtrendekről és eszközökről, az idei évben várható tendenciákról, lehetőségekről, vagy éppen problémákról, amelyekre fel kell készülni. Az előadások értékes útravalót, trendelőrejelzést, segítséget, új és megvalósítható ötleteket kívánnak nyújtani a hallgatóságnak. A konferenciának célja az is, hogy lehetőséget biztosítson a kkv-piac szereplői számára a találkozásra, tapasztalatcserére és kapcsolatépítésre. Erre külön lehetőség is nyílik a konferenciával párhuzamosan rendezett, szomszédtermes Networking Aréna 2015 keretében, amely moderált, 45 perces etapokban zajló kapcsolatépítő esemény lesz.

A rendezvényen kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat, amelyet annak a szakmai szakértőnek vagy döntéshozónak, illetve társaságnak ítélnek oda, aki előző évi munkásságával sokat tett a kkv-marketing szakma fejlődéséért, megítéléséért, és hatással volt a kkv-piac fejlődésére.

A konferencia időpontja: 2015.01.29.

Helyszíne: Lurdy Konferencia-központ

A konferencián PR témában Lakatos Zsófia, Szövetségünk elnöke is előadást tart, arról, hogy miért fontos a hírnévmenedzsment, és hogyan kell jól kezelni a vállalati hírnevet, hiszen ma már a kkv-k sem engedhetik meg maguknak, hogy elhanyagolják a hírnevet, illetve a vállalati és személyes márkaépítést.

A Magyar PR Szövetség tagjai 25%-os kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián.

A rendezvényről és a részvétel feltételeiről részletes információ a konferencia honlapján olvasható.

MEGOSZTÁS