Budapest, 2016. november 3. – Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2016-os Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése alapján összesen 12 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában. A díjátadó és eredményhirdetés november 15-én lesz.
MAGYAR FENNTARTHATÓSÁGI CSÚCS 2016
Az idei Fenntarthatósági Csúcs konferencia fókuszában az emberi és társadalmi értékek válsága áll.
Sztaniszláv Andrást, az MPRSZ nagykövetét választották a CIPR International alelnökének
A stratégiai kommunikációs tanácsadó 2016 október eleje óta a Chartered Institute of Public Relations (UK) nemzetközi tagozatának második embere. A tagozat közel 1000 PR szakembert képvisel, akiknek körülbelül fele az Egyesült Királyságon kívül él és dolgozik.
Átadtuk a CSR Best Practice 2016 díjakat
Tíz év, közel száz elismerés, rendszeres visszatérők a Magyar PR Szövetség “CSR Best Practice” díjátadóján
Budapest, 2016.október 13. – Tizedik alkalommal tartotta meg jubileumi díjátadóját a Magyar Public Relations Szövetség, mellyel felelősen gondolkodó vállalatokat jutalmazott. Az elmúlt tíz év mérlege közel száz elismerés kiosztása a vállalati szféra különböző képviselői között: a kezdeti években inkább multinacionális vállalatok, köztük sok visszatérő, majd a már megszokott nagyvállalatok mellett, hazai közép vállalkozások és nonprofit szervezetek is részesültek a Magyar PR Szövetség elismerésében. Az idei hat díjazott között is több visszatérő, korábban már elismert cég részesült oklevélben.
Konferencia: „Közösen a közösségért? avagy vállalatok a közösségek fejlődéséért”
„Közösen a közösségért? avagy vállalatok a közösségek fejlődéséért” címmel rendezi meg idei éves konferenciáját a Magyar Adományozói Fórum október 12-én a PwC székházában. A szakmai találkozón a meghívott előadók és látogatók megoszthatják véleményüket a helyi közösségek fejlesztése során szerzett vállalati tapasztalatokról, a társadalmi vállalkozások céges támogatási lehetőségeiről és a kommunikáció szerepéről a közösségek, a lakosság bevonásában, aktivizálásában.
Mitől lehetnek sikeresek azok a közös vállalati és civil kezdeményezések, amelyek a helyi közösségek megerősítését, egy adott településen élő emberek életének, mindennapjainak javítását szolgálják? Milyen szerepet játszhatnak a hazai cégek a társadalmi kohézió, a szolidaritás erősítésében? Mit jelent és hogyan mutatható ki a „társadalmi profit”? Hogyan járulhat hozzá a kommunikáció a közösségek, a lakosság bevonásában, aktivizálásához?
Elnökségi ülés – 2016. október 10.
A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2016. október 10-én, 17:30-kor lesz. A cím: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 14. Fsz./4., az Emerald Public Relations irodája. Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.
Meghosszabbítjuk a Sándor Imre PR-Díj nevezési határidejét!
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember végén kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így október 14-ig fogadja a pályázatokat.
Hogyan mérhető az Employer Branding folyamat? Mérjük meg magunkat!
A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata cikksorozatot indított a HR Portálon, Employer Branding témában. A cikkeket változtatás nélkül mi is közzétesszük az MPRSz honlapján. A téma újabb írása következik:
Díjátadó és PR Kávéházi Est 2016. október 13.
Soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei CSR Best Practice 2016 díjakat. Az estén egy szakmai kerekasztal-beszélgetés is várja az érdeklődőket: “Kinek a felelőssége?” címmel a CSR Best Practice zsűritagjai beszélgetnek a hazai CSR tevékenység aktuális kérdéseiről.
Ferling József: A Nagy PR Receptkönyv
Így működik a PR a gyakorlatban, Magyarországon. Szemlézhető, megkóstolható, kipróbálható, továbbgondolható példák egy kommunikációs receptkönyvbe foglalva, Ferling Józseftől.
A Magyar PR Szövetség örökös tagja, a Pécsi Tudományegyetem címzetes docense az elmúlt néhány év tanulságos és szemléletes példáit gyűjtötte össze és rendezte kötetbe.
Ferling József, a FERLING kommunikációs ügynökség alapítója. A Nagy PR Receptkönyv című legújabb könyvében, rendhagyó módon mutatja meg, hogy hogyan működik a kommunikáció a gyakorlatban.
A 100 különböző projektet, esettanulmányt, megoldást bemutató könyv nem csak a szakmában dolgozóknak lehet érdekes, hanem az e pályára készülő egyetemi hallgatóknak is. Nem messziről vizsgálódó elemzés útján mutatja be a PR-t, hanem a mindennapos ügynökségi gyakorlatok mentén.
A bemutatásra kerülő receptek ugyanígy, ugyanilyen formában aligha főzhetők le még egyszer. Számos körülmény határozza meg a (leendő) pr-szakács munkáját, a sztorin, az üzeneten és a látványosságon kívül a közönség létszáma és összetétele örökös változó marad. Az alkalmazott technika azonban, vagy tán éppen ezért további ötletekre, friss megoldásokra sarkallja a gyakorló, vagy még tanuló pr-eseket.