Pályázat meghosszabbítva: Employer Branding Award 2016

(Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016)

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata második alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. „A világ több országában írnak ki hasonló témájú díjakat. A kezdeményezésünkkel azt szeretnénk elérni, hogy Magyarország is felzárkózzon ezen országok sorába és bebizonyítsuk, hogy nálunk is léteznek jó példák és követendő vállalatok ezen a területen” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozat vezetője.

VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA VS. ÚJ KOLLÉGÁK BEILLESZTÉSE

Az Employer Branding folyamathoz kapcsolódóan többször említettük már, hogy véleményünk szerint a munkáltatói márkaépítésnek nem az általános szlogenekről és felületes külsőségekben megjelenő újításokról kellene szólnia. Sokkal inkább a kulcsfontosságú szakterületek valós együttműködéséről, tapasztalt szakemberek irányításával, hosszútávon és tervezett formában. Ehhez pedig a fő eszköz konkrétan nem más, mint a HR elemek komplex, aktív fejlesztése és működtetése a modern kommunikációs csatornák rendszeres használatával.  

Adatvezérelt Marketing – buzzword vagy mindennapi gyakorlat?

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2016. november 30-án ismét megszervezi DM Agytágító szemináriumát, a képzés során az adatvezérelt marketing megoldások minden területén jártasságot szerezhetnek a résztvevők. A program változatos, naprakész, egésznapos, és másfélórás, a Microsoft adatanalitikai és adatvizualizációs szoftverét, a power BI-t is bemutató műhelymunkával végződik. Most különleges, Black Friday akcióval jelentkezhet!

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ: A KERETEZÉS MŰVÉSZETE?

Füzesi Viktória összefoglaló írása a PR Herald oldaláról a Hisztéria Krízis Klub november 17-én tartott előadásai kapcsán:

A cikket itt olvashatja.

Tisztújító Közgyűlés: Az MPRSz új tisztségviselői

Tájékoztatásul közöljük, hogy a Magyar Public Relations Szövetség 2016. november 22-én tartott Tisztújító Közgyűlése alkalmával megválasztotta új tisztségviselőit.

2016-os kríziskörkép: hogyan mélyítik a válságot a konteóhívők?

A Média 2.0 blogbejegyzése az MPRSz évzáró Hisztéria Krízis Klubjában lezajlott beszélgetéseket foglalja össze. Mező Zsófia cikkét olvashatjátok.

Civil PR Díjat adtunk át a Front Page Communications-nek

Idén először díjazott civil szervezetet támogató pro bono kampányt a Magyar PR Szövetség (MPRSz).

Együttműködési megállapodást kötött a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH), valamint a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) között létrejött megállapodás célja, hogy támogassa a gazdasági versenyre irányadó jogszabályok és etikai normák tiszteletben tartására törekvő, azokat a vállalati gyakorlatba ültető szemlélet erősödését.

Sándor Imre PR-Díj: öt pályázat kapta meg idén az elismerést

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) kedden hirdette ki a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményét. Idén tizenöt pályázó összesen huszonnégy projektje indult a versenyen. Tizenkét pályamunka került shortlistre, melyek közül öt kommunikációs kampány érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Hírnévmenedzsment kategóriában 2016-ban nem ítélt meg díjat a zsűri.

Könyvajánlónk: A rendezvényszervezés abc-je

A PublicPress gondozásában megjelent KÖVES TAMÁS könyve, mely nem egy „száraz” tudományos megállapításokat összefoglaló kiadvány, hanem sokkal inkább egy segédlet, egy útmutatás, amely megtörtént eseményekkel példázva vezeti végig az olvasót a művészeti és céges rendezvények szervezésén, a tervezéstől egészen az operatív munkákig.