2017. március 16-án adjuk át a tavalyi év során a munkáltatói márkaépítésben kiemelkedőt nyújtó vállalatoknak szóló elismeréseinket, egy szakmai beszélgetés és ünnepség keretein belül.
Elkészült Magyarország első krízistérképe
Mintegy 460 esetet gyűjtöttek össze és vizsgáltak meg a „Krízistérkép 2016” kiadvány szerkesztői. A külföldi minták alapján, Magyarországon első ízben végigvitt kutatás a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának berkeiben készült.
Nagyszabású PR konferencia Münchenben
Az MPRSZ közreműködésével kedvezményes áron juthatnak el az ECC’2017 (European Communications Convention) konferenciára a magyar PR szakemberek.
PR Kávéházi Est – Aktualitások a válságkezelés, kríziskommunikáció területén – 2017. február 23.
2017. február 23-i kávéházi estünkön az MPRSz Kríziskommunikációs Tagozatának vezetője mutatja be legújabb kutatásuk eredményét, a Krízistérkép 2016-ot, illetve meghívott pr szakemberek folytatnak kerekasztal beszélgetést a Csíki Sör bojkottjáról. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Elnökségi ülés – 2017. február 13.
A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2017. február 13-án, 16:00-kor lesz.
Helyszín: BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 1016.
Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.
Elnökségi ülés – 2017. január 10.
A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2017. január 10-én, 16:00-kor lesz.
Helyszín: BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 1016.
Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.
Egyetemi szóvivőképzés indul
A Soproni Egyetem (volt Nyugat-magyarországi Egyetem) a 2017/2018. évi tanévben, 2017. februárjától is elindítja a szóvivő és kommunikációs tanácsadó szakot, valamint a szóvivő és kommunikációs szakközgazdász szakot, elsősorban az egészségügyi szakterületekhez kapcsolódóan. A szóvivőképzés két féléves, az előadások helyszíne Budapest.
Pályázat meghosszabbítva: Employer Branding Award 2016
(Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016)
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata második alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. „A világ több országában írnak ki hasonló témájú díjakat. A kezdeményezésünkkel azt szeretnénk elérni, hogy Magyarország is felzárkózzon ezen országok sorába és bebizonyítsuk, hogy nálunk is léteznek jó példák és követendő vállalatok ezen a területen” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozat vezetője.
VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA VS. ÚJ KOLLÉGÁK BEILLESZTÉSE
Az Employer Branding folyamathoz kapcsolódóan többször említettük már, hogy véleményünk szerint a munkáltatói márkaépítésnek nem az általános szlogenekről és felületes külsőségekben megjelenő újításokról kellene szólnia. Sokkal inkább a kulcsfontosságú szakterületek valós együttműködéséről, tapasztalt szakemberek irányításával, hosszútávon és tervezett formában. Ehhez pedig a fő eszköz konkrétan nem más, mint a HR elemek komplex, aktív fejlesztése és működtetése a modern kommunikációs csatornák rendszeres használatával.